اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

نقش رسانه در تکمیل پروژه‌های عمرانی بی‌بدیل است

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: نقش رسانه‌ها در تکمیل پروژه‌های عمرانی بی‌بدیل است.

نقش رسانه در تکمیل پروژه‌های عمرانی بی‌بدیل است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، کورش امیدی‌پور صبح امروز در بازدید از پروژه‌های عمرانی شهر یاسوج اظهار داشت: در سال گذشته تعداد 2 هزار و 545 پروژه عمرانی در قالب 952 طرح در استان تعریف و تصویب شده که همه دارای موافقتنامه است.

این مسئول افزود: از این تعداد، هزار و 314 پروژه جدید و در سال گذشته اجرای آن‌ها آغاز شده و مابقی پروژه‌ها مربوط به سال‌های قبل است.

به گفته وی، این تعداد پروژه‌ها مربوط به 73 دستگاه اجرایی استان بوده که اداره‌کل راه و شهرسازی با تعداد 357 پروژه، جهاد کشاورزی با 342 پروژه و نوسازی مدارس با 301 پروژه به ترتیب بیشترین پروژه‌ها را به خود اختصاص داده‌اند.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: از کل پروژه‌های عمرانی استان، 2 هزار و هفت پروژه از محل اعتبارات استانی، 21 مورد اعتبارات ملی استانی شده و 517 پروژه از اعتبارات ردیف‌های متفرقه بودجه تعریف و به تصویب رسیده است.

امید‌ی‌پور، سال 91 را سالی پرکار برای دستگاه‌های اجرایی دولتی‌ در اجرای پروژه‌ها و کار و تلاش برای ساماندهی طرح‌ها برشمرد و گفت: تمام عزم دولت بر این است تا پروژه‌های نیمه تمام و در دست اجرای تا پایان کار دولت دهم به سرانجامی برسند و یا حداقل به جایی برسند که بار مالی کمی برای دولت آینده داشته باشند.

وی یادآور شد: امسال همه مدیران باید با عزمی راسخ و به طور محکم پای در راه به ثمر رسیدن این طرح‌ها و پروژه‌ها بگذارند و در استان و مرکز کشور دائم پیگیر مسائل مختلف آنها باشند چرا که این امر خواسته دولت است و دولت هم در این رابطه از هرگونه همکاری و کمک مالی دریغ نخواهد کرد.

این مسئول به اطلاع‌رسانی در خصوص وضعیت پروژه‌های استان و تلاش‌هایی که در ارتباط  با طرح‌های مهم و اساسی و پروژه‌های سنگین و کلیدی کهگیلویه و بویراحمد در همه بخش‌‌های مختلف که برخی از آنها در قالب طرح‌های مهر ماندگار قرار دارند و شتاب خوبی در پیشرفت فیزیکی آنها وجود دارد، تاکید کرد.

امیدی‌پور از رسانه‌های مختلف استان خواست که مدیران دستگاه‌های اجرایی را در هرچه زودتر به ثمر رسیدن این طرح‌ها یاری دهند و مردم استان را از کارهای بنیادی و اساسی که در این استان در حال انجام است، مطلع سازند.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول