اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کردستان تأکید کرد

بهره‌مندی از توان رسانه برای افزایش ضریب نفوذ بیمه در کردستان

خبرگزاری فارس: استاندار کردستان با اشاره به نقش ویژه رسانه‌ها در فرهنگ‌سازی و نهادینه‌کردن ارزش‌های اجتماعی، خواستار بهره‌مندی از توان این حوزه برای افزایش ضریب نفوذ بیمه در استان شد.

بهره‌مندی از توان رسانه برای افزایش ضریب نفوذ بیمه در کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، علیرضا شهبازی در جلسه بررسی روند عملکرد بیمه‌های استان در حوزه درمان و تصادفات در سنندج، اظهار کرد: فرهنگ‌سازی در خصوص استفاده از بیمه یکی از بهترین راهکارها در راستای افزایش ضریب نفوذ بیمه و ارتقای سلامت در جامعه است.

وی افزود: در این راستا رسانه‌ها به عنوان ابزارهای مهم اطلاع‌رسانی و تنویر افکار عمومی از جایگاه ویژه‌ای برخودار بوده و امیدواریم شرکت‌های بیمه‌گر در استان به این مهم توجه نمایند.

شهبازی خاطرنشان کرد: گسترش پوشش بیمه‌ای در جامعه زمینه‌ساز شکوفایی اقتصادی و در نهایت رفاه اقتصادی جامعه را فراهم خواهد کرد.

وی ابراز امیدواری کرد که شرکت‌های بیمه‌گر در راستای آشنایی هرچه بیشتر مردم و مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان تلاش مضاعف داشته باشند و همواره فرهنگ‌سازی را مدنظر قرار دهند.

استاندار کردستان خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط خاص کردستان و وضعیت معیشتی مردم، حضور بیش از پیش شرکت‌های بیمه‌گر می‌تواند با کاهش هزینه خدمات ارائه شده برای ارتقای رفاه عمومی بسیار موثر باشد.

شهبازی افزود: میزان استقبال مردم از بیمه‌ها با توجه به شناخت کم آنان از خدمات شرکت‌های بیمه‌گر مطلوب و مناسب نیست لذا رؤسای شرکت‌های بیمه استان باید با تبلیغات، آموزش و معرفی دستاوردهای این صنعت در  مسیر کمک به رونق اقتصادی و بالا بردن رفاه اجتماعی در استان گام بردارند.

استاندار کردستان در پایان از افزایش ضریب نفوذ بیمه به عنوان یک فعالیت بزرگ اقتصادی و زیربنایی در مسیر تعالی و شکوفایی سایر بخش‌ها یاد کرد و افزود: باید به صنعت بیمه به عنوان یک صنعت اقتصادی بنگریم و تمام تلاش‌ها را برای ارتقای این حوزه در استان به کار بگیریم.

انتهای پیام/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول