اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی:

بیان اصولی نقاط انحرافی از وظایف رسانه‌هاست

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: بیان اصولی نقاط انحرافی و ضعف مسئولان یکی از وظایف مهم اصحاب رسانه است که به عنوان یکی از قطب‌های دموکراسی در جهان شناخته می‌شوند.

بیان اصولی نقاط انحرافی از وظایف رسانه‌هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حجت‌الاسلام محمدباقر کریمی شامگاه سه‌شنبه در اختتامیه پنجمین سمینار تعامل اقوام و ادیان، مطبوعات و رسانه‌ها که در محل تالار وحدت مجتمع فرهنگی و هنری ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: استان آذربایجان‌غربی با وجود تنوع قومیتی دارای اتحاد وصف‌ناپذیر میان ادیان گوناگون بوده و به عنوان استان 72 ملت شناخته می‌شود.

وی با اشاره به تقدیم شهدا از ادیان و مذاهب مختلف در دوران جنگ تحمیلی و همچنین در انقلاب اسلامی افزود: آنچه برای مردم آذربایجان‌غربی مهم و حائز اهمیت است هدف انقلابی است که در تمام دوران تاریخی موجب سرافرازی و اقتدار این سرزمین بوده است.

کریمی در پایان بیان کرد: تجهیز دبیرخانه دائمی سمینار اقوام و ادیان و مطبوعات و رسانه‌ها، صدور مجوز برای دومین روزنامه استان و همچنین اختصاص بودجه برای اجرای سمینار تعامل اقوام، ادیان و مطبوعات و رسانه‌ها به صورت بین‌المللی از مهم‌ترین درخواست‌های این استان در حوزه مطبوعات است که نیازمند توجه جدی مسئولین وزارتخانه است.

در این مراسم همچنین فرماندار ارومیه با اشاره‌ای به تاریخچه تشکیل مطبوعات در جهان، تقویت این قشر را خواستار شد و اظهار داشت: برای داشتن مسئولان قوی و دارای پشتوانه دینی باید مطبوعات قوی داشته باشیم و این نیاز جز با حمایت مسئولان در وزارت ارشاد امکان‌پذیر نیست.

این مراسم با تجلیل از نفرات برتر سمینار در حوزه‌های بیداری اسلامی، تعامل اقوام نگاه از درون، رسانه، مهندسی فرهنگی و هویت به کار خود پایان داد.

پنجمین سمینار تعامل اقوام و ادیان، مطبوعات و رسانه‌ها با همکاری معاون مطبوعات و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره‌کل فرهنگ ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی، خانه مطبوعات و انجمن خبرنگاران استان برگزار شد.

در این سمینار نمایندگان همه اقوام ساکن در آذربایجان‌غربی اعم از شیعه، سنی، ارمنی و آشوری حضور داشتند و به ارائه مقاله و نقطه‌نظرهای علمی خود پرداختند.

آثار رسیده به دبیرخانه پنجمین همایش "تعامل اقوام و ادیان" عمدتا از استان‌های آذربایجان‌غربی، کردستان، تهران، زنجان و آذربایجان‌شرقی بود و مقالات برتر در این همایش قرائت شد.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول