اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار ایلام:

رسانه‌ها نمادهای مقاومت ایلام را معرفی کنند

خبرگزاری فارس: استاندار ایلام گفت: رسانه‌ها نمادهای مقاومت ایلام را معرفی کنند.

رسانه‌ها نمادهای مقاومت ایلام را معرفی کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، مجتبی اعلایی صبح امروز در همایش تجلیل از جوانان نخبه ایلامی اظهار داشت: استان ایلام در هشت سال دوران دفاع مقدس رشادت‌های فراوانی برای دفاع از این کیان به نمایش گذاشته است.

وی ادامه داد: رسانه‌ها باید نمادهای مقاومت و ایستادگی را شناسایی و آنان را باز معرفی کنند، ما باید شخصیت این افراد برجسته را تبیین کنیم.

این مسئول اضافه کرد: من خودم نیز در مراسم اختتامیه هفته پایداری که در حال حاضر در استان تهران در حال اجراست، پیشنهاداتی در این خصوص به رسانه‌های مرکز اعلام خواهم کرد.

اعلایی تصریح کرد: ایلام مجموعه‌ای از معارف سر به مهر در حوزه ایثار و شهادت است و در این خطه شجاعت و رشادت‌های فراوانی انجام شده است.

استاندار ایلام گفت: متأسفانه آن طور باید و شاید این شخصیت‌ها را نشناخته‌ایم و من تلاش می‌کنم در مصاحبه‌هایی که انجام می‌دهم در تحقق این راستا بیشتر تلاش کنم.

وی ادامه داد: تاکنون نیز در مصاحبه‌هایی که با شبکه‌های سراسری انجام داده این مهم را در دستور کار خود قرار داده‌ام.

این مسئول اضافه کرد: من همواره متأثر می‌شوم که چرا نباید دوران دفاع مقدس که دوران افتخارآفرینی در ایلام است را در کشور زنده کنیم. 

اعلایی تصریح کرد: باید افتخارات گذشته انقلاب را برای نسل نو و جوان امروزی تبیین کنیم تا آنان در جریان امور قرار گیرند و به هویت خود افتخار کنند.

انتهای پیام/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول