اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد خراسان‌شمالی:

باید تمام مصوبات کارگروه‌های حوزه رسانه تحقق یابد

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌شمالی بر تحقق یافتن تمام مصوبات کارگروه‌ها و نشست‌های حوزه رسانه تاکید کرد.

باید تمام مصوبات کارگروه‌های حوزه رسانه تحقق یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، حجت‌الاسلام ناصر هدایتی ظهر امروز در نشست با اعضای خانه مطبوعات خراسان‌شمالی اظهار کرد: قلم در آموزه‌های دینی از جایگاه رفیعی برخوردار بوده و باید شأن قلم و فعالان رسانه‌ها که از جایگاه والایی برخوردارند، حفظ شود.

وی با تاکید بر اینکه زحماتی که خبرنگاران برای انعکاس اخبار و مطالب گوناگون متقبل شده ارزش دارد، گفت: اهانت‌هایی که بعضاً به شما خبرنگاران نیز شده دارای ارزش بوده همچنان که ائمه زجرهای بسیاری کشیده که سرانجام نظام اسلامی به نتیجه رسید.

حجت‌الاسلام هدایتی با بیان اینکه خبرنگاران بی مهری برخی از مسئولان را به دل نگیرند، افزود: اعمال و نیت شما فعالان خبر خیر بوده و قطعاً در کارنامه اعمال آخرت شما ثبت خواهد شد.

وی وحدت و همدلی اعضای خانه مطبوعات در استان را به عنوان یک نقطه مثبت در این مجموعه عنوان کرد و گفت: باید این فضا در استان قدر دانسته شده و برای حفظ و استحکام آن تلاش شود.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌شمالی همچنین با اشاره به در پیش بودن روز خبرنگار بر برگزاری هر چه بهتر آیین این روز در استان تاکید کرد و افزود: همه دستگاه‌ها باید برای تجلیل و تکریم روز 17 مرداد پای کار بیایند.

220 خبرنگار و دست اندرکار حوزه رسانه در خانه مطبوعات خراسان‌شمالی عضویت دارند.

انتهای پیام/خ20 /ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول