اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مازندران:

رسانه‌ها در عزل و نصب مدیران از اصطلاح برکناری استفاده نکنند

خبرگزاری فارس: استاندار مازندران با اشاره به پایان مأموریت دو استاندار در کشور و استفاده واژه «برکناری» از سوی برخی از رسانه‌ها گفت: شأن مدیران و رسانه‌ها در این است که فعالان این بخش در خبررسانی در عزل و نصب مدیران از اصطلاح برکناری استفاده نکنند.

رسانه‌ها در عزل و نصب مدیران از اصطلاح برکناری استفاده نکنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سید علی‌اکبر طاهایی عصر امروز در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری مازندران از رسانه‌ها خواست در خبررسانی عزل و نصب مدیران از اصطلاح «برکناری» استفاده نکنند.

وی با اشاره به نشست روز سه‌شنبه خود با برخی از مدیران رسانه‌ها در مازندران خاطرنشان کرد: در این نشست در این باره صحبت خواهیم کرد.

وی با تأکید براینکه برخی‌ها برای خود فرض می‌دانند که در حوزه اختیارات ریاست جمهور دخالت کنند، خاطرنشان کرد: رئیس جمهور براساس جایگاه حقوقی خود می‌تواند مدیرش را جابه‌جا کند.

استاندار مازندران گفت: تا زمانی که شرکت سهامی مدیریت در کشور داریم و هرکس خودش را سهامدار این شرکت می‌داند این اتفاقات روی می‌دهد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با ملاقات خود با مردم آمل اشاره کرد و به بخشی از ظرفیت‌های علمی، حوزوی، دانشگاهی و پژوهشی این شهرستان پرداخت.

نماینده عالی دولت در مازندران یادآور شد: نفر اول آنژیوگرافی قلب جهان یک آملی است.

وی با تأکید بر اینکه باید فرصت اشتغال و کار برای همه فراهم شود، بیان کرد:‌ فرهنگ درست کار در کشور هنوز تبیین نشده است.

وی تعهد اشتغال سال گذشته مازندران را 106 هزار فرصت شغلی اعلام کرد و اظهار داشت: 30 هزار فرصت شغلی این آمار به بخش مسکن ارتباط دارد.

وی با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری در دیدار با کارگزاران نظام اسلامی بر ضرورت وحدت تأکید کرد.

استاندار مازندران بیان کرد: بر اساس رهنمود رهبری همکاری قوا یک فریضه است.

طاهایی با تأکید بر این نکته که اطلاع‌رسانی غیراخلاقی مغایریت با اهداف نظام و انقلاب دارد، گفت: میثاق با رهبر معظم انقلاب اسلامی و اجرای فرامین معظم‌له باید از رویکردهای جدی مدیران باشد.

وی تعهد اشتغال امسال مازندران را 98 هزار فرصت شغلی اعلام کرد و با اشاره به گشایش‌های اعتباری برخی از بانک‌ها افزود: این گشایش‌ها در حالی صورت می‌گیرد که میزان معوقات بانکی نیز افزایش افتاده است.

استاندار مازندران افزود: از این پس کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان مازندران هر دو هفته یک‌بار برگزار می‌شود.

وی به مدیران توصیه کرد:‌ روزهای تعیین شده برای ملاقات عمومی که سه‌شنبه‌ها است را برهم نزنند تا ارتباط مدیران و مردم مثل گذشته و قوی‌تر از قبل برقرار باشد.

به گزارش فارس استاندار مازندران به اتفاق جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی پس از جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری برای شرکت در مراسم اختتامیه نمایشگاه ملی صنایع دستی به شهرستان قائم شهر رفتند.

انتهای پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول