اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد:

موفقیت خانه مطبوعات بستگی به همدلی اهالی رسانه دارد

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: خانه مطبوعات این استان هنگامی موفق است و دوام خواهد داشت که قبل از هر چیز اهالی رسانه با یکدیگر همدلی داشته باشند.

موفقیت خانه مطبوعات بستگی به همدلی اهالی رسانه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، امین کمالوندی پیش از ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی برگزاری انتخابات خانه مطبوعات این استان که با حضور مدیران مسئول و سرپرستان هفته‌نامه‌ها و خبرگزاری‌های این استان برگزار شد، اظهار کرد: آن‌چه که موجب تعالی و توسعه کار مطبوعاتی در این استان و یا هر جای دیگر خواهد بود تنها در سایه رفاقت در عین رقابت میسر می‌شود.

مدیرکل ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: اکنون در عرصه مطبوعات این استان با رشد کمی روبه‌رو هستیم و از این پس باید همه توان خود را برای بهبود امور کیفی صرف کنیم.

کمالوندی به تشکیل خانه مطبوعات و ضرورت آن در این استان اشاره کرد و گفت: در خانه مطبوعات باید همه مشکلات صنفی مطبوعات مورد ملاحظه قرار گیرد و به عبارت دیگر خانه مطبوعات محل امنی برای پیگیری خواسته‌های به حق این قشر باشد.

این مسئول فرهنگی در استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از ضروریات پیشرفت و توسعه همه‌جانبه در این استان را که نقش اهرم بالا برنده را دارد مطبوعات معرفی کرد و افزود: باید شأن مطبوعات نیز توسط مدیران و خود اصحاب رسانه حفظ شود که امیدواریم با تشکیل خانه مطبوعات و نظام‌مند کردن فعالیت‌های مطبوعاتی گام اساسی در این زمینه برداشته شود.

کمالوندی لابی‌گری را در ذات هر انتخاباتی دانست و گفت: برای انتخابات خانه مطبوعات نیز انتظار لابی‌گری می‌رود ولی انتظار همه اهالی رسانه از کسانی که وارد این رقابت می‌شوند این است که بیشتر وقت خود را برای رفع مشکلات مجموعه صرف کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با ابراز خوش‌بینی از موفقیت خانه مطبوعات در این استان، تصریح کرد: وقتی هدف ما از ورود به این تشکیلات تنها خدمت به عرصه رسانه باشد و همه چیز را مقدم بر خود بدانیم بی‌شک موفقیت حاصل خواهد شد.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول