اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه نیمه‌شعبان

گردهمایی بزرگ علمای شهرستان ابهر برگزار شد

خبرگزاری فارس: گردهمایی بزرگ علمای شهرستان ابهر در آستانه نیمه شعبان برگزار شد.

گردهمایی بزرگ علمای شهرستان ابهر برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، گردهمایی بزرگ علمای شهرستان ابهر عصر امروز به مناسبت نیمه شعبان در محل دفتر امام جمعه این شهر برگزار شد.

در این همایش امام جمعه ابهر در سخنانی با تبریک فرارسیدن نیمه شعبان سالروز ولادت با سعادت حضرت مهدی (عج) اظهار داشت: عقیده به وجود مهدی موعود و امام زنده غایب یک عقیده اسلامی و از ارکان مذهب امامیه به شمار می‌رود.

حجت‌الاسلام جعفر رحیمی افزود: عقیده به وجود مهدی موعود و امام زنده غایب عقیده‌ای است قطعی که به وسیله اخبار متواتر و قطعی به اثبات رسیده و قابل تشکیک نخواهد بود.

وی افزود: بسیاری از مسائل مربوط به امام با توجه به اشکالات زیادی که از جانب مخالفین به صورت کتبی و شفاهی در بین قشر جوان و تحصیل کرده القاء شده است، باید از سوی علما پاسخ داده شود.

امام جمعه ابهر ادامه داد: فوائد امام زمان در زمان غیبت علائم ظهور، انقلاب جهانی حضرت مهدی (عج)، چگونگی پیروزی آن حضرت، سلاح سپاهیان حضرت و ده‌ها مسئله دیگر نیاز به پاسخگویی دارد.

وی با بیان اینکه عقیده به مهدی موعود به مسلمانان اختصاص ندارد، افزود: تمام ادیان و مذاهب آسمانی در این عقیده شرکت دارند.

حجت‌الاسلام جعفر رحیمی اظهار داشت: پیروان همه ادیان عقیده دارند که در یک عصر تاریک و بحرانی جهان، که فساد و بیدادگری و بی‌دینی همه جا را فرامی‌گیرد، یک نجات‌دهنده بزرگ جهانی طلوع می‌کند و به واسطه نیروی فوق‌العاده غیبی اوضاع آشفته جهان را اصلاح و خداپرستی را بر بی‌دینی و ما دیگری غلبه می‌دهد.

انتهای پیام/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول