اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول آموزش و پژوهش تبلیغات اسلامی بوشهر خبر داد

برگزاری همایش علمای شیعه و سنی در بندر کنگان

خبرگزاری فارس: مسئول آموزش و پژوهش تبلیغات اسلامی استان بوشهر از برگزاری همایش علمای شیعه و سنی در بندر کنگان خبر داد.

برگزاری همایش علمای شیعه و سنی در بندر کنگان
به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، عبدالله رئیسی شامگاه یکشنبه در نشست با مسئولان فرهنگی شهرستان کنگان اظهار داشت: ترویج فرهنگ قرآنی امری مهم است و بویژه در جامعه کنونی باید بیش از گذشته نسبت به گسترش تعالیم اسلامی و قرآنی اهتمام ورزیم.
وی افزود: اداره تبلیغات اسلامی استان بوشهر در دو سال گذشته با اجرای برنامه‌ها و همایش‌های مختلف فرهنگی و تبلیغی، گام مهمی در راستای نهادینه کردن فرهنگ اصیل اسلامی برداشته و بویژه در سال جاری این برنامه‌ها با کیفیت مطلوب‌تری اجرایی شده است.
مسئول آموزش و پژوهش تبلیغات اسلامی استان بوشهر خاطرنشان کرد: در شهرستان کنگان چند برنامه مهم ملی و بین‌المللی در سال جاری اجرایی می‌شود که انتظار داریم مورد استقبال مردم قرار گیرد.
رئیسی از برگزاری همایش علمای شیعه و سنی در بندر کنگان خبر داد و اذعان داشت: این همایش با حضور علمای برجسته شیعه و سنی در کنگان برگزار می‌شود که گامی در راستای وحدت شیعه و سنی است.
وی بیان کرد: برگزاری جشنواره ملی شعر تقریب، برپایی کارگاه‌های آموزشی و گفتمان‌های دینی نیز از دیگر برنامه‌هایی است که در بندر کنگان برگزار می‌شود.
رئیسی خواستار بسترسازی اداره تبلیغات اسلامی کنگان در زمینه انجام این فعالیت‌ها شد و گفت: اجرای برنامه‌های دینی باید با کیفیت بالایی انجام شود.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان نیز ابراز داشت: طرح‌های متنوع فرهنگی در بندر کنگان اجرا شده و سطح برنامه‌ها از نظر کیفی رشد قابل توجهی داشته است.
حجت‌الاسلام رحیم اهرمی متذکر شد: تا پایان سال بیش از 200 میلیون ریال طرح‌های فرهنگی جدید در شهرستان کنگان اجرا خواهد شد.
وی در پایان گفت: از همه دستگاه‌های اجرایی در سطح استان و شهرستان انتظار داریم ما را در این برنامه‌ها همراهی کنند.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول