اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای ذکر مقام و منزلت ام‌ابیها (س)

روحانیون مطرح کشوری در هفته زن به کهگیلویه و بویراحمد می‌آیند

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای ذکر مقام و منزلت ام‌ابیها (س)، روحانیون مطرح کشوری در هفته زن به کهگیلویه و بویراحمد می‌آیند.

روحانیون مطرح کشوری در هفته زن به کهگیلویه و بویراحمد می‌آیند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام سید مهدی ساداتی پیش از ظهر امروز در نشست ستاد ارتحال امام و بزرگداشت ولادت حضرت زهرا اظهار کرد: تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) به مدت سه شب در استان برنامه‌های مختلفی را اجرا می‌‌کند.

وی در این خصوص تصریح کرد: به همین منظور از سه تن از روحانیون مطرح کشوری نیز دعوت شده است که مقرر شد هر شب در یکی از شهرستان‌های استان به سخنرانی در باب منزلت حضرت زهرا بپردازند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در خصوص اجرای برنامه‌های معنوی در استان افزود: همه دستگاه‌های فرهنگی استان باید گرد هم آییم و با متمرکز کردن برنامه‌ها برنامه‌ای قوی اجرا کنیم.

وی از برنامه اعتکاف امسال نیز سخن به میان آورد و بیان کرد: برنامه معنوی اعتکاف امسال با حضور پرشور جوانان استان برگزار می‌شود که انتظار داریم مسئولان استان نیز در برگزاری این مراسم معنوی تبلیغات اسلامی را یاری کنند.

ساداتی در خصوص برنامه‌های تبلیغی در استان عنوان کرد: برنامه‌های خوبی در سال جدید برگزار خواهیم کرد و امیدواریم برخی از دستگاه‌های استان به منظور برگزاری این مهم با ما همکاری لازم را انجام دهند.

وی از درخواست استاندار برای حضور حجت‌الاسلام قرائتی در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: بنا به درخواست استاندار کهگیلویه و بویراحمد مبنی بر حضور حجت‌الاسلام قرائتی در استان پیگیری‌های لازم انجام شد ولی ایشان به خاطر مشکلاتی که داشتند، نتوانستند در اردیبهشت ‌ماه به استان ما بیایند و با پیگیری‌های مکرر به احتمال زیاد در ماه‌های آینده از محضر این استاد بزرگ استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول