اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی:

همایش وحدت علمای شیعه و سنی برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: همایش وحدت علمای شیعه و سنی این استان در دهه مبارک فجر برگزار می‌شود.

همایش وحدت علمای شیعه و سنی برگزار می‌شود
حجت‌الاسلام محمد فتاحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: دهه فجر فرصتی برای تبیین اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی و نقش ولایت فقیه و رهبری در نظام اسلامی است.
وی عنوان کرد: برنامه‌های دهه فجر باید در راستای ترویج ارزش‌های دینی و انقلابی، ایجاد روحیه امید و نشاط در بین نسل جوان و ارتقای سطح آگاهی و بصیرت آنها باشد.
فتاحی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های گسترده برای بزرگداشت دهه فجر گفت: با توجه به تقارن هفته وحدت و سالروز میلاد پیامبر اکرم(ص) برنامه‌های دهه فجر امسال با سال‌های گذشته متفاوت و در راستای وفاق ملی و وحدت اسلامی است.
این مسئول ادامه داد: همایش وحدت علمای شیعه و سنی در پنج شهر استان، همایش عقلانیت و بصیرت در اندیشه امام خمینی(ره) و برگزاری گفتمان‌های دینی به مناسب دهه فجر و هفته وحدت از برنامه‌هایی است که در دهه فجر امسال برپا می‌شود.
وی با اشاره به برنامه‌های دینی و فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان تصریح کرد: برگزاری عصر شعر و خاطره انقلاب، اجرای طرح 10شب در 10مسجد، اعزام مبلغ به مساجد، مدارس و مراکز علمی و محافل انس با قرآن از برنامه‌های مهم قرآنی در دهه مبارک فجر است.
فتاحی با تاکید بر برگزاری باشکوه برنامه‌های سی‌و‌سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اضافه کرد: امسال به دلیل اهمیت دهه فجر و تقارن آن با هفته وحدت و بیداری اسلامی در منطقه، باید سمت و سوی برنامه‌های این دهه در راستای تحکیم وحدت و تقویت اشتراکات با سایر اقوام و مذاهب دینی باشد.
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: بیداری اسلامی که اکنون در منطقه فراگیر شده و حاکمان دیکتاتور را با چالش جدی مواجه کرده، انقلاب اسلامی به عنوان الگویی مهم برای ملت مسلمان و بیدار منطقه محسوب می‌شود از این رو آنها با الهام از ملت ایران بر مبارزه با استکبار و ظلم پافشاری می‌کنند.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول