اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همایش تجلیل از معلمان نمونه شهرری برگزار شد

خبرگزاری فارس: همایش تجلیل از فرهنگیان نمونه شهرستان ری با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد.

همایش تجلیل از معلمان نمونه شهرری برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، ساعاتی پیش همایش تجلیل از معلمان نمونه آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری با حضور مدیرکل و معاون پژوهشی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، فرماندار شهرستان ری، سرکلانتر شهرستان ری، رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه یک و دو ری برگزار شد.

در این همایش از 63 نفر از فرهنگیان برگزیده منطقه‌ای، تعداد 20 نفر از معلمان نمونه استانی و تعداد سه نفر معلمان نمونه کشوری با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.

همچنین بازنشستگان سال گذشته تحصیلی و معلمان برتر کشوری در زمینه تدریس دروس نیز تجلیل شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستا‌ن‌های تهران در سخنانی در این همایش با اشاره به اینکه ایران در کسب علم و دانش، رتبه اول منطقه را دارد، گفت: امروز خاکریز اصلی ما بین دشمنان انقلاب خاکریز علم و دانش است که ما در این عرصه نیز مانند هشت سال دفاع مقدس فاتح میدان هستیم.

رحیم زمانی اظهار داشت: وظیفه معلم در کلاس تدریس صرف علوم نیست؛ بلکه باید آموزه‌های اجتماعی را نیز در کلاس درس تقویت سازد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: هر جامعه‌ای نسبت به آموزش و پرورش بی‌تفاوت بود سقوط کرد و به سمت انحطاط پیش رفته و ما هرچه بتوانیم در آموزش و پرورش سرمایه‌گذاری کنیم محصول آن را مستقیم در جامعه مشاهده خواهیم کرد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو ری نیز گفت: دغدغه هر نظام آموزشی تربیت نسل خلاق و نواندیش برای آن نظام است و وظیفه معلمان ما ارائه الگوهای مناسب و تربیت نسلی خلاق و ارزشی در شان مجموعه اعتقادی کشور ما است.

داوود عموحیدری عنوان کرد: خروجی معلمان کشور ما دانش‌آموزانی است که امروز در عرصه‌های بین‌المللی و جهانی این‌گونه می‌درخشند.

فرماندار شهرستان ری نیز در ادامه این همایش اظهار داشت: شهید مطهری ضمن ایجاد بستر فکری در جامعه، نسلی را به جامعه تحویل دادند که پوینده و فعال بوده و مدام رو به جلو در حال حرکت هستند.

امیرحسین باقرنژاد گفت: با پیشرفت‌هایی که در عرصه علم و دیگر عرصه‌ها پس از انقلاب داشته‌ایم به راحتی می‌توان ادعا کرد که برکات دستاوردها و آثار شهید مطهری بیشتر در کشور جلوه گر می‌شود.

وی اضافه کرد: فرهنگیان مجموعه ای از فرهیختگان یک جامعه و اهل علم و ادب هستند، پس هیچ مناسبتی بهتر از روز معلم و سالروز شهادت شهید مطهری نمی‌توانست برای نامگذاری روز معلم در نظر گرفته شود.

این گزارش حاکی است، در پایان مراسم با اجرای مسابقه جملات برتر در ارتباط با واژه معلم تعداد 14 نفر از فرهنگیان به همراه همسر به قید قرعه برای سفر به مشهد مقدس انتخاب شدند.

همچنین از طرف مدیریت آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری هدیه‌ای به منظور سپاس از زحمات مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران به وی اهدا شد که رحیم زمانی این هدیه را به همسر شهید فرهنگی «محمد حسن خوشی» تقدیم کرد.

انتهای پیام/و10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول