اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آبیک:

سپاه نهادی آینده‌نگر است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان آبیک گفت: سپاه یک نهاد آینده‌نگر بوده و در ابعاد مختلف علمی و نظامی پیشرفت کرده است.

سپاه نهادی آینده‌نگر است

حجت‌الاسلام سید ابوتراب موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: شخصیت امام حسین (ع) آنقدر وسیع و گسترده است که هیچ بشری قادر نیست آن‌را توصیف کند و انبیای الهی و  ائمه اطهار (ع) جانشین واقعی خداوند بر روی زمین هستند.

وی تصریح کرد: امام حسین (ع) یکی از امامان معصوم شیعیان است و به لحاظ نصب عالی‌ترین نصب را دارد و همه خانواده اباعبدالله الحسین نزد خداوند از مقام والایی برخوردار بودند.

موسوی یادآور شد: جد امام حسین (ع)، پیامبر (ص)، مادر ایشان حضرت فاطمه (س) دختر رسول خدا و پدر ایشان امام علی (ع) است و در این مکتب انسانی بزرگ پرورش یافت که تاریخ را عوض کرد.

بشر از درک واقعی ائمه اطهار (ع) عاجز است

این مسئول ادامه داد: امامان شیعه (ع) شخصیت‌هایی هستند که بشر نمی‌تواند ابعادی برای آنها در نظر بگیرد و انسان‌ها از پرداختن به ابعاد شخصیتی امام حسین (ع) ناتوان هستند و هرگز شخصیت اباعبدالله الحسین (ع) را درک نخواهند کرد.

امام جمعه شهرستان آبیک با تبریک هفته پاسدار به ملت شریف ایران تأکید کرد: امام حسین (ع) بزرگ پاسدار اسلام در روز کربلا بود و این امام بزرگوار (ع) فرموده ا"گر دین محمد (ص) پابرجا نمی‌ماند مگر اینکه من کشته شوم، من حاضرم کشته شوم تا دین اسلام پا برجا بماند" و این بزرگوار پاسداری است که خداوند متعال برای اسلام خلق کرد و این امام عالی قدر راهنمای راه بشریت است.

وی با اشاره به رشادت‌ها و پاسداری‌های امام حسین (ع) در روز عاشورا بیان کرد: پاسداران انقلاب اسلامی نیز ادامه دهندگان راه حضرت اباعبدالله حسین (ع) هستند و به همین خاطر امام خمینی (ره) میلاد این امام بزرگوار را روز پاسدار نامیده است.

پاسداری از دین از اهداف والای سپاه است

نماینده ولی فقیه در شهرستان آبیک  خاطرنشان کرد: پاسداری از دین اسلام و شخصیت والای انسانی از اهداف والایی است که پاسداران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران  دنبال می‌کنند.

موسوی بیان کرد: همه مردم شریف ایران اسلامی پاسداران دین اسلام هستند و در زمان هشت سال دفاع مقدس از مملکت و دین خود حمایت و حراست کردند.

این مسئول در خصوص تأثیرگذاری قیام عاشورا در پیروزی انقلاب اسلامی تشریح کرد: قیام عاشورا اسلام را در بین جوامع اسلامی زنده کرد و تا زمان پیروز انقلاب اسلامی ایران ادامه داشت و مردم با تبعیت از قیام عاشورا شاه خائن را از مملکت بیرون کرده و در هشت سال دفاع مقدس در مقابل شرق و غرب ایستادگی کردند و امروز در دنیا به این عزت دست پیدا کرده‌اند.

سپاه سه دهه تجربه آمادگی در مقابل هر تحدیدی را به همراه دارد

وی اظهار کرد: امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران با توجه به تجربیات سه دهه اخیر توانایی بسیاری را در عرصه توانمندی های علمی و نظامی به‌دست آورده و هراس همه قدرت‌ها از این نهاد مردمی به این خاطر است.

تقوا و تخصص ویژگی مهم سبز پوشان پیرو ولایت

امام جمعه شهرستان آبیک با اشاره به تقوا و تخصص سبزپوشان پیرو ولایت فقیه تصریح کرد: تقوا و تخصص نیروهای مردمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیروزی در برابر این نیروی قدرتمند را به کابوسی برای دشمنان نظام تبدیل کرده است.

نماینده ولی فقیه در شهرستان آبیک بیان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در ابعاد مختلف به پیشرفت رسیده است و این پیشرفت را مدیون پیروی از منویات مقام معظم رهبری است.

وی در پایان گفت: سپاهیان به طور آگاهانه در دوران انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و امروز در جنگ نرم گوش به فرمان ولی فقیه هستند.

انتهای پیام/ب10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول