اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آبیک:

امروزه انعکاس اخبار از ضروریات جامعه است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان آبیک گفت: اطلاع‌رسانی و انعکاس اخبار کاری ارزشمند و از ضروریات جامعه امروز است.

امروزه انعکاس اخبار از ضروریات جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، حجت‌الاسلام سید ابوتراب موسوی پیش از ظهر امروز در مراسم معارفه سرپرست نمایندگی خبرگزاری فارس در شهرستان آبیک اظهار کرد: کار تبلیغ، خبر‌رسانی و اطلاع‌رسانی در مکتب اسلام حائز اهمیت است و در آیات قرآن کریم چندین مرتبه این موضوع تکرار شده است.

وی افزود: اینکه پیامبر اسلام در خطبه‌های غدیر فرمودند "حاضران پیام غدیر را به غایبان برسانند"، بیانگر اهمیت جایگاه پیام‌رسانی و خبر‌رسانی است.

این مسئول اضافه کرد: امیدواریم با استقرار خبرگزاری فارس در شهرستان آبیک علاوه بر پوشش تمام اخبار، این رسانه بازوی نیرومندی برای پوشش امور مذهبی و دینی این شهرستان نیز باشد.

موسوی یادآور شد: با وجود کمبود رسانه‌های جمعی در شهرستان آبیک، امیدواریم خبرگزاری فارس در انتشار اخبار شهرستان گام‌های مؤثری بردارد.

فرمانده سپاه ناحیه آبیک نیز در این مراسم گفت: خبرگزاری فارس از خبرگزاری‌های معروف و مورد اعتماد اکثر مردم است که در امر اطلاع‌رسانی تلاش‌های ارزنده‌ای دارد.

رضا اسفندیاری افزود: با استقرار خبرگزاری فارس در شهرستان آبیک با انعکاس اخبار مناسب، این شهرستان بیشتر به مردم ایران اسلامی شناسانده شود.

وی ادامه داد: امیدواریم که اخبار شهرستان آبیک، عملکرد و فعالیت‌های مسئولان به نحو مطلوب و در شأن مردم و نظام، انعکاس داده شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: وجود خبرگزاری فارس سبب خیر و برکت برای آینده شهرستان آبیک است.

انتهای پیام/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول