اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آبیک تأکید کرد

خدمت خالصانه نمایندگان مجلس به مردم

خبرگزاری فارس: امام جمعه آبیک گفت: نمایندگان مجلس نهم خدمت خالصانه به مردم را در دستور کار قرار دهند.

خدمت خالصانه نمایندگان مجلس به مردم

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک حجت‌الاسلام سیدابوتراب موسوی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان آبیک در مسجد ولی عصر (عج) آبیک اظهار کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید با خدمت‌رسانی به مردم به ویژه توجه و خدمت به مناطق محروم بر عظمت و اقتدار ملت ایران بیافزایند تا حضور شکوهمند مردم در پای صندوق‌های رأی گرامی داشته شود.

وی با بیان این مطلب که در کل کشور و در استان قزوین نمایندگان تا حدودی یک‌دست هستند و اختلافی نیز میان آنها به وجود نمی‌آید، افزود: مردم در سراسر کشور به اصولگرایان رأی داده‌اند لذا بر نمایندگان واجب است که خدمت صادقانه و خالصانه به مردم را در دستور کار خود قرار دهند.

موسوی تأکید کرد: پیش‌بینی مقام معظم رهبری مبنی بر حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس نهم، تحقق یافت که سیلی محکمی بر صورت آمریکا و اسرائیل نواخته شد.

امام جمعه آبیک خاطر نشان کرد: ملت ایران در 12 اسفند ثابت کردند که رابطه ناگسستنی با امام، مقام معظم رهبری و نظام مقدس جمهوری اسلامی دارند و هرگز از نظام خسته نمی‌شوند چراکه این ملت خون داده، شهید داده ، تهدیدات، تحریم‌ها و فشارهای سیاسی زیادی را تحمل کرده و هرگز از نظام دست بر نمی‌دارند.

موسوی بیان کرد: آمریکا نمی‌تواند در مقابل این اراده مستحکم امت اسلامی و جمهوری اسلامی کاری از پیش ببرد چراکه به نیروی الهی متصل نیست بلکه به نیروی مادی وابسته است و تهدیدات و تحریم‌های به اصطلاح فلج کننده‌اش نیز توهمی بیش نیست.

امام جمعه آبیک در بخش دیگری از خطبه‌ها به این حدیث امام علی (ع) که فرمود؛ "ای بندگان خدا شما را به رعایت تقوای الهی سفارش می‌کنم و باید از تاریخ عبرت بگیرید"، افزود: مسلمانان باید حالات گذشتگان را مطالعه کنند تا بدانند که بر سر صاحبان بلاد بزرگ و فرزندانشان چه آمد و به کجا رفتند و زندگی و نسلشان با ظلم و جوری که روا داشتند، نابود شد.

موسوی ادامه داد: جبار از صفات منحصر به فرد خدای متعال است و به معنای کسی که نفوذش آشکار، نیرویش چیره و دستورش مطاع است، می‌باشد.

* حق شهدا را نمی‌توان به سادگی ادا کرد

امام جمعه آبیک با اشاره به 22 اسفند  و بر صدور فرمان امام راحل مبنی بر تأسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی، اذعان کرد: شهدا حق بزرگی بر گردن ما دارند که ما هرچه تلاش کنیم نمی توانیم حقشان را ادا کنیم.

موسوی گفت: گرچه نمی‌توانیم حق شهدا را ادا کنیم ولی با پاسداری از خونشان، ادامه راهشان، احترام قائل شدن به خانواده‌هایشان و حضور بر سر مزار مبارکشان می‌توانیم به مقام شامخ شهدا که خدا به آنان عنایت کرده حقشان را به اندازه توانمان ادا کنیم.

وی خاطر نشان کرد: از مردم شریف آبیک می‌خواهیم که در چهار شنبه آخر سال  همکاری و مساعدت لازم را با نیروی انتظامی داشته باشند و امنیت شهر، کوچه‌ها و خیابان‌ها را خودشان تأمین کنند تا خدای نکرده مشکلی پیش نیاید.

امام جمعه آبیک یادآور شد: با نهادینه کردن فرهنگ قرآنی در مساجد و مراکز فرهنگی و مذهبی می‌توانیم از مهجور ماندن قرآن کریم جلوگیری کنیم تا فرهنگ قرآنی در بین تمام آحاد جامعه فراگیر شود.

انتهای پیام/ی10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول