اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آبیک:

منویات مقام معظم رهبری در بخش کشاورزی اجرایی شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان آبیک گفت: مسئولان جهاد کشاورزی، منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری در بخش کشاورزی را اجرایی کنند.

منویات مقام معظم رهبری در بخش کشاورزی اجرایی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، حجت‌الاسلام سید ابوتراب موسوی ظهر امروز در دیدار با مسئولان و کارکنان جهاد کشاورزی شهرستان آبیک اظهار کرد: اگر مسئولان برای رضای خدا به مردم خدمت کنند علاوه بر عنایت خاص خدای متعال، بازدهی و برکت بیشتر در کارها نصیبشان می‌شود.

وی افزود: اگر د‌ر جامعه می‌بینیم که برخی کارها پیش نرفته به دلیل این است که هنوز به این معرفت و تعالی نرسیده‌ایم که باید برای رضای خدا کار کنیم.

موسوی اضافه کرد: مسئولان باید برای کسب رضایت خدا به مردم خدمت کنند، چرا که در قرآن‌کریم انجام امور و کارها یک موعظه الهی عنوان شده است.

این مسئول ادامه داد: بسیاری از کارها رقابتی و چشم و‌ هم‌چشمی شده و غبار کبر و غرور گرفته است، لذا اگر مسئولان این مسائل را کنار بگذارند، بسیاری از مشکلات و معضلات جامعه برطرف می‌شود.

امام جمعه شهرستان آبیک خاطرنشان کرد: اگر انسان در تمام حالات زندگی خدا را در نظر داشته باشد، نوری در قلب و فکر او منعکس می‌شود که انسان با انطباق آن با عقل و وحی می‌تواند برنامه‌های زندگی‌اش را تنظیم و به کار بندد.

موسوی بر اجرایی کردن منویات مقام معظم رهبری در خصوص بخش کشاورزی تأکید کرد و افزود: اجرایی کردن منویات مقام معظم رهبری در رفع مشکلات بخش کشاورزی بسیار راه‌گشا و تأثیرگذار خواهد بود.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول