اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آبیک:

مسئولان به تکالیف خود عمل کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه آبیک گفت: مسئولان باید به وظایف و تکالیف الهی، سیاسی، مذهبی و ملی خود عمل کنند.

مسئولان به تکالیف خود عمل کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، حجت‌الاسلام سیدابوتراب موسوی امروز در جلسه شورای اداری شهرستان آبیک در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: مسئولان در حوزه کاری خود تلاش کنند و در هر رده مسئولیتی که قرار دارند باید وظایفشان را به نحو احسن انجام دهند.

وی افزود: تمام مسئولان موظف هستند که برای کسب رضایت الهی در راستای خدمت به مردم و نظام گام‌های ارزنده‌ای بردارند.

این مسئول با اشاره به 20 فروردین روز ملی فناوری هسته‌ای تصریح کرد: در زمینه فناوری هسته‌ای دانشمندان و مردم در پرتو لطف الهی و نورانیت انقلاب اسلامی کاری کردند که آوازه آن در اقصی نقاط دنیا پیچید و دشمنان نظام را مبهوت و دوستان نظام را خوشحال کرد.

امام جمعه آبیک اضافه کرد: 9 سال است که دشمنان تلاش می‌کنند ملت ایران را از پیشرفت‌هایی که در خور و شأنشان است باز دارند ولی نتوانسته‌اند و نخواهند توانست جلوی اراده محکم مردم ایران بایستند.

موسوی با اشاره به بیداری اسلامی، ادامه داد: فراعنه معاصر از فراعنه دوران حضرت موسی (ع)، حضرت عیسی (ع) و پیامبر گرامی اسلام (ص) نیز خطرناک‌تر، شرورتر و بدتر هستند.

وی با بیان این مطلب که انفاق برای رضای خدا ارزشمند است، خاطرنشان کرد: مردم و مسئولان باید بر انفاق  و صدقه دادن توجه بیشتری داشته باشند هر چند کم باشد البته به شرطی که از روی تقوا و برای رضای خدا باشد.

امام جمعه آبیک با تأکید بر حرکت مردم و مسئولان در پشت سر مقام معظم رهبری و پیروی از منویات و فرمایشات معظم‌له، افزود: با این امر می‌توانیم قله‌های فتح نشده را فتح کنیم و به جهانیان اثبات کنیم که جامعه اسلامی توانایی قدرتمند شدن را داشته و دارد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول