اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کانون اسلامی دانشجویان واحد رشت:

وحدت مردم برنامه‌ریزی دشمنان را نقش برآب می‌کند

خبرگزاری فارس: دبیر کانون اسلامی دانشجویان واحد رشت گفت: وحدت مردم ایران برنامه ریزی چندین ساله دشمنان را نقش برآب می‌کند.

وحدت مردم برنامه‌ریزی دشمنان را نقش برآب می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمد واحدی عصر امروز در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با اشاره به فرا رسیدن سالگرد حماسه 22 خرداد سال 88، این روز را برگ دیگری از حماسه آفرینی ملت قهرمان ایران دانست و اظهار کرد: حماسه آفرینان ایران برتر از تمام ملت‌های جهان از جمله جامعه صدر اسلام هستند.

وی، با بیان اینکه ملت ایران در 34 سال گذشته حماسه‌های افتخار آمیزی آفریدند که این افتخارات می‌توانست برای ملل دیگر به بزرگی یک قرن باشد، افزود: ملت ایران از بهمن سال 57 پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون حماسه‌هایی خلق کرده‌اند که ناظران و ملت‌های دیگر جهان را به تعجب واداشته است.

دبیر کانون اسلامی دانشجویان واحد رشت، تصریح کرد: آنچه در 22 خرداد 88 در رای 85 درصدی مردم به نظام مقدس اسلامی رقم خورد حماسه‌ای در راستای گفتمان پیروزی 22 بهمن 1357 بود زیرا حماسه‌هایی نظیر هشت سال دفاع مقدس، 22 خرداد و 9 دی همگی از یک جنس هستند و ملت ایران نشان داده‌اند که همواره در مسیر انقلاب اسلامی گام‌های بلندتری بر می‌دارند و هر بار با حضور در صحنه فتح دیگری انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه سالگرد 22 خرداد روز تقدیر از ملتی است که با حضور همیشگی خود نقشه دشمنان را ناامید کرده است، اذعان کرد: مردم با وحدت خود تنها با یک حرکت می‌توانند برنامه‌ریزی چندین ساله دشمنان را نقش بر آب کنند.

واحدی افزود: از امروز تا همیشه تاریخ با خدای خود پیمان می‌بندیم که به آرمان‌های انقلاب اسلامی وفادار بمانیم و با تکیه بر رهنمودهای مقام معظم رهبری، امام خامنه‌ای سه عنصر بصیرت، اخلاص و عمل به هنگام و به اندازه را شاخص حرکت خود قرار دهیم.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول