اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بویین‌ زهرا:

حضرت محمد (ص) تجلی‌گاه وحدت مسلمانان هستند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بویین‌ زهرا گفت: حضرت محمد (ص) تجلی‌گاه راستین وحدت بین گروه‌های مختلف مسلمانان هستند.

حضرت محمد (ص) تجلی‌گاه وحدت مسلمانان هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین ‌زهرا، ابوالفضل طاهر‌خانی ظهر امروز در مراسم جشن بزرگ مبعث که در مسجد جامع روستای شاهین‌تپه از توابع بخش مرکزی شهرستان بویین‌ زهرا برگزار شد با تبریک این روز اظهار کرد: مبعوث شدن حضرت محمد (ص) همواره به عنوان درخشان‌ترین و مهم‌ترین روز در تاریخ مسلمانان است که باید با برگزاری مراسمات و ویژه برنامه‌های مختلف در سراسر کشور مقام و منزلت این روز گرامی داشته شود.

فرماندار بویین ‌زهرا با بیان اینکه بعثت پیامبر (ص) در 40 سالگی و در غار حرا صورت گرفت، اضافه کرد: پیامبر اسلام تا پیش از برانگیخته شدن همواره در تحت مراقبت روح‌القدس قرار داشتند و از ایشان پشتیبانی و حمایت می‌شد.

فرماندار شهرستان بویین‌ زهرا با اشاره به اینکه مسلمانان همواره در طول تاریخ از سابقه علمی و تحقیقاتی بسیار درخشان و امیدوارکننده‌ای برخوردار بوده‌اند، اضافه کرد: اگر نیم‌نگاهی به تاریخ مسلمانان در صدر اسلام داشته باشیم مشاهده می‌کنیم که مسلمانان همواره بر گروه‌های دیگر برتری داشته و بر آنان پیشتاز بوده‌اند.

طاهرخانی ادامه داد: امروز نیز پس از گذشت بیش از 15 قرن قدرت معنوی و ایمان قوی مسلمانان در جهان مطرح است و هیچ حکومتی نمی‌تواند در مقابل این اراده و عزم راسخ و مثال‌زدنی مقاومت و ایستادگی کند.

وی با بیان اینکه پیامبر اسلام تجلی‌گاه وحدت و برادری میان امت‌های مسلمانان هستند، عنوان کرد: همه باید این مهم را قدر دانسته و در مسیر اعتلا و عزت واقعی دین مقدس اسلام در جهان تلاش کنیم.

فرماندار شهرستان بویین ‌زهرا با قدردانی از حضور با شکوه و فراوان مردم شهرستان بویین‌ زهرا در مراسم اعیاد و میلاد‌ بزرگان و پیشوایان دینی تأکید کرد: خداوند متعال در قرآن کریم وعده داده که اگر مسلمانان در مسیر رضایت او گام بردارند قطعا زندگی جاوید و سعادتمندی در انتظارشان است.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول