اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی:

وحدت بین شیعه و سنی باعث اقتدار نظام می‎شود

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی گفت: وحدت بین شیعه و سنی باعث اقتدار نظام و دلسردی دشمنان می‎شود.

وحدت بین شیعه و سنی باعث اقتدار نظام می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‎الاسلام عبدالکریم بی‎آزارشیرازی ظهر امروز در مراسم جشنی که با عنوان از بعثت تا معراج در مسجد آخوند طلابی شهرستان گنبدکاووس برگزار شد با بیان اینکه روحیه الهی، عرفان و تزکیه مردم استان گلستان که از اقوام مختلف هم هستند قابل تقدیر است اظهار داشت: فلسفه آمدن پیامبران الهی از جمله حضرت رسول (ص) به عنوان آخرین فرستاده خدا این‌گونه بوده که بر اساس آیات الهی و کتاب‎های آسمانی مردم را به سوی خدا هدایت کنند.

وی خاطر نشان کرد: وحدت بین شما مردم که از اقوام مختلف هستید باعث اقتدار نظام و دلسردی دشمنان می‎شود.

رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی گفت: باید با حفظ وحدت، تحت فرمان مقام معظم رهبری آماده مجاهدت در راه خدا باشیم و از دستاوردهایی که به دست آمده دفاع کنیم.

بی‎آزارشیرازی با بیان اینکه نباید بگذاریم دین خدا و کتاب قرآن تحریف و مذاهب و فرقه‎های دروغین در دین ما نفوذ پیدا کند اضافه کرد: در این میان پناه بردن به قرآن و اهل‌بیت بهترین راه نجات و ایمن کردن نظام ما در مقابل دشمنان اسلام خواهد بود.

باید ضمن هوشیاری اجازه ندهیم انقلاب و نظام از راه اصلی و واقعی که مدنظر پیامبر بوده دور و به بیراهه کشیده شود.

این استاد حوزه و دانشگاه با اظهار تاسف در بعضی از خانواده‎ها قرآن به فراموشی سپرده شده است تصریح کرد: بیشتر مردم برای ثواب قرآن قرائت می‎کنند در حالی که قرآن دارای معانی و تفاسیر بسیاری است و باید ضمن توجه به محتوای آن با بهره‎گیری از دستورات و برنامه‎های جامع آن مسیر زندگی را پیدا کرد.

اضافه می‎شود در این مراسم ائمه جمعه و علمای تشیع و تسنن شهرهای گنبدکاووس و نگین‎شهر، مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان، معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان، نماینده مردم شهرستان گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی، فرماندار گنبدکاووس، جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی و مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه شهرستان گنبد و شهرها و روستاهای همجوار حضور داشتند.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول