اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پایان مسابقات کشتی آزاد در سنندج

کردستان قهرمان کشتی آزاد جام وحدت شد

خبرگزاری فارس: تیم کشتی آزاد کردستان با کسب 63 امتیاز به مقام نخست مسابقات کشتی آزاد جام وحدت دست یافت و تیم‌های هرسین و کرمانشاه به ترتیب به مقام‌های دوم و سوم رسیدند.

کردستان قهرمان کشتی آزاد جام وحدت شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، در این مسابقات که با حضور 118 کشتی‌گیر به مدت سه شب متوالی در سالن آزادی سنندج برگزار شد، پس از انجام 144 کشتی در قالب پنج دوره، با معرفی نفرات و تیم‌های برتر پایان یافت.

در این دوره از مسابقات تیم‌هایی از استان‌های کرمانشاه، کردستان، لرستان، سمنان، آذربایجان‌شرقی و غربی، مازندران، همدان و ایلام شرکت داشتند.

ساسان فیضی از استان کردستان در وزن 55 کیلوگرم به مقام نخست دست یافت، بهزاد بهروزی‌‌راد از کرمانشاه دوم شد و یونس سرمستی از آذربایجان‌شرقی و محسن رحمانی به‌صورت مشترک مقام سوم این وزن را از آن خود کردند.

براساس گزارش فارس؛ مقام نخست وزن 60 کیلوگرم این مسابقات به مجتبی ویسی از هرسین کرمانشاه رسید، اصغر عظیمی‌نیا از لرستان مقام دوم را از آن خود کرد و محمد کوخانی از ایلام و صلاح‌الدین شیخ‌نژاد از آذربایجان‌غربی سوم شدند.

سعید صالحی از کردستان با غلبه بر حریفان مقام نخست وزن 66 کیلوگرم را کسب کرد، مقام دوم به حامد رشیدی از کرمانشاه رسید و محمد زارعی از کردستان و محمدجواد میرزائیان از لرستان مشترکاً در این وزن سوم شدند.

گزارش فارس حاکی است؛ در وزن 74 کیلوگرم هم پیمان محمدی از کردستان و رضا شکربیگی از هرسین کرمانشاه به ترتیب اول و دوم شدند و مقام سوم این وزن به علی رحیمی از کرمانشاه و منوچهر یاری از زنجان رسید.

حمیدفتحی و فواد طاهرنژادیان هر دو از کردستان در وزن 84 کیلوگرم به مقام‌های اول و دوم دست یافتند و انور ژاکتی از مهاباد و امین قلخانی از هرسین به‌صورت مشترک مقام سوم این وزن را از آن خود کردند.

سعید امیری از هرسین مقام نخست وزن 95 کیلوگرم کشتی آزاد جام وحدت را کسب کرد، پیمان صادقی از کردستان به مقام دوم رسید و فریاد ولیدی‌پاک و علی اصغری هر دو از کردستان به‌صورت مشترک در این وزن سوم شدند.

بر پایه گزارش فارس؛ مقام نخست وزن 120 کیلوگرم این دوره از مسابقات کشتی آزاد جام وحدت به مجید بهلولی از مهاباد رسید.

همچنین در وزن 120 کیلوگرم جعفر شمس از مازندران مقام دوم را کسب کرد و یزدان حق‌شناس از کردستان و یاسر نوروزی از سمنان به مقام سوم دست یافتند.

انتهای پیام/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول