اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیرکل جامعه وعاظ کشور:

اصولگرایان وحدت دارند/ رقابت همواره در خانواده اصولگرایان وجود دارد

خبرگزاری فارس: دبیرکل جامعه وعاظ کشور گفت: اصولگرایان وحدت دارند و ممکن است سلیقه‎ها کمی شلوغ و متفاوت باشد اما این رقابت همواره در خانواده اصولگرایان وجود داشته است.

اصولگرایان وحدت دارند/ رقابت همواره در خانواده اصولگرایان وجود دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان حجت‎الاسلام جعفر شجونی در حاشیه مراسم بزرگداشت شهدای هفت تیر که در مسجد جامع شهر گرگان برگزار شد در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: اختلاف سلیقه در اصولگرایان عیبی ندارد و در مجموع همه آنها در خانواده اصولگرایی زندگی می‎کنند.

وی در خصوص اهمیت هفتم ‎تیر تصریح کرد: بهترین نیروهای مخلص انقلاب در این روز به شهادت رسیدند و از مجلس شورا گرفته تا قوه قضائیه، قوه مجریه ولی به همت امام ‎راحل، روحانیت، مجلس و نمایندگان حتی یک روز هم مجلس تعطیل نشد.

دبیرکل جامعه وعاظ کشور اضافه کرد: در حال حاضر مجلس نیاز به حفاظت و حراست بیشتری دارد تا ان‌شاءالله به این نظام اسلامی و ولایی آسیبی نرسد.

شجونی درباره پیروزی محمد مرسی در انتخابات ریاست جمهوری مصر گفت: این پیروزی واقعا عالی است، من به آن کشور زمانی که هنوز امام خمینی (ره) به جماران نرفته بودند، سفری داشتم و از جوانان مصر برای امام پیغام آوردم که مصر آتش زیر خاکستر است و انور سادات را کسی قبول ندارد و یک روز این قیام برپا می‌شود که امام فرمودند ان‌شاءالله دعا کن و امروز این پیروزی کام دوستان را شیرین و کام دشمنان را تلخ کرده است.

وی ادامه داد: اکنون می‎بینیم این پیروزی خوشحال‌کننده موجی از شادی را طنین‎انداز کرده و نشان‎دهنده شکستی بزرگ برای استکبار است.

دبیرکل جامعه وعاظ کشور در خصوص انتخابات ریاست جمهوری آینده در کشورمان گفت: آینده معلوم نیست اما یا آقای جلیلی رئیس‎جمهور می‎شود و با کمی لبخند ادامه داد "شاید هم خودم".

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول