اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بویین‌زهرا:

رهبر فرزانه انقلاب علمدار وحدت بین مسلمانان هستند

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان بویین‌زهرا گفت: رهبر انقلاب اسلامی امروز علمدار وحدت بین مسلمانان کشور و جهان هستند.

رهبر فرزانه انقلاب علمدار وحدت بین مسلمانان هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین‌زهرا، حجت‌الاسلام محمد‌همایون زرینه بعد از ظهر امروز در دیدار با جمعی از مسئولان شهرستان بویین‌زهرا با بیان اینکه منافقان کوردل و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از بدو پیروی انقلاب با انواع توطئه‌ها و دسیسه‌های سنگین سعی در بی‌نظمی و ایجاد آشوب در کشور و در بین مردم را داشتند، اظهار کرد: مردم ایران با غیرت و ولایت‌مداری خویش همواره مانند سدی محکم در برابر کینه‌توزی‌های دشمنان ایستداگی و از ارزش‌ها و اصل خوب پاسداری می‌کنند.

امام جمعه شهرستان بویین‌زهرا با اشاره به اینکه ترور نافرجام مقام معظم رهبری یکی از همین خباثت‌ها و توطئه‌های شوم و نهفته دشمنان برای به شهادت رساندن یاران مخلص و جان‌بر کف انقلاب اسلامی بود، افزود: قطعا این خواست الهی بود که ایشان در این ترور آسیب جدی ندیده و برای انقلاب و اسلام عزیز سالم بمانند.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری علمدار وحدت در بین مسلمانان جهان هستند، تصریح کرد: تقوا، دور‌اندیشی، بصیرت، و قدرت معنوی از جمله‌ شاخصه‌های بارزی است که در زندگانی مقام معظم رهبری به طور کامل مشهود است.

امام جمعه شهرستان بویین‌زهرا نقشه‌های استکبار برای براندازی نظام اسلامی در طول 33 سال گذشته را شکست خورده و نابود شده دانست و بیان کرد: شجاعت و مقاومت ملت ایران تا‌کنون اجازه‌ نداده است که مستکبران و زور‌گویان عالم بتوانند خللی در اقتدار و عزت والای جمهوری اسلام ایران ایجاد کنند.

زرینه با اشاره به اینکه رخدادها و اتفاقات تیر ماه سال 60 همواره حساس و عبرت‌آموز است، افزود: در ابتدای تیر ماه سال 61 به فرمان امام خمینی (ره) حکم عزل بنی‌صدر خائن صادر شد که این حکم نقش بسیار ویژه‌ای را در ادامه جنگ به نفع رزمندگان اسلام در جبهه‌های نبرد داشت و از دیدگاهی دیگر نیز بیانگر اوج توجهات و درایت معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران در آن برهه از زمان به مسائل سیاسی کشور بود.

زرینه بیان کرد: منافقان و کوردلان که از این اقدام هوشمندانه امام راحل در درون خود می‌سوختند هم‌زمان با فرار بنی صدر از خاک کشور دست به ترور شخصیتی و شخصی بزرگان و سران ارزشی کشور گرفته و ترور ناجوانمردانه نیروها و یاران امام سعی می‌کردند که انقلاب را از پای در آورند.

وی با بیان اینکه منافقان هیچ‌گاه در اهداف و مقاصد پلید و شوم خود موفق نشده و به آن‌ها دست نیافتند، تأکید کرد: جمهوری اسلامی ایران امروز به برکت خون مطهر و پاک همین شهدای سرافراز اقتدار و عزت حقیقی خود را در جهان یافته و با قدرتی چشمگیر در حال دست‌یابی به اوج قله‌های سعادت و جاودانگی است.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول