اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دماوند:

"وحدت"‌ قدرت ایران را در مذاکرات هسته‏ای افزایش می‏دهد

خبرگزاری فارس: امام جمعه دماوند گفت: وحدت قوای سه‏گانه نظام اسلامی تحت لوای منویات رهبر فرزانه انقلاب، قدرت ایران را در مذاکرات هسته‏ای افزایش می‏دهد.

"وحدت"‌ قدرت ایران را در مذاکرات هسته‏ای افزایش می‏دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حجت‏الاسلام‏ محمد علاءالدینی ظهر امروز در آیین دشمن‏شکن و عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته دماوند که با حضور جمع کثیری از مردم برگزار شد، اظهار داشت: نیاز امروز ایران اسلامی در رویارویی با طرح‏های خصمانه استکبار جهانی، حفظ وحدت است.

وی ادامه داد: زمانی می‏توانیم در مقابل دشمنان با همه توان و قدرت ظاهر شویم که اتحاد و هم‏دلی میان مردم و ارکان نظام اسلامی موج بزند.

علاءالدینی اضافه کرد: این اتحاد و یکپارچگی، فکر رخنه به درون صفوف به هم فشرده امت اسلامی را از اذهان دشمنان خواهد زدود.

امام جمعه دماوند افزود: ظهور و بروز چنین اتحاد خدشه‏ناپذیری بی‏شک یاریگر ایران اسلامی در مذاکرات هسته‏ای درباره حقوق مسلم امت خواهد بود.

به گفته وی، اگر به جای اتحاد، خدای نکرده با اختلافات وارد عرصه مذاکرات با دشمنان شویم، بدون شک قادر به احقاق حقوق مردم نخواهیم بود.

 

*عمل به منویات رهبری، رمز اتحاد بین ارکان نظام

امام جمعه دماوند همچنین عمل به منویات رهبر فرزانه انقلاب را رمز ماندگار و کلیدواژه اتحاد بین ارکان نظام مقدس اسلامی خواند.

علاءالدینی با اشاره به فرمایشات اخیر معظم‏له در جمع نمایندگان منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: چند روز پیش، نمایندگان مجلس نهم به محضر رهبر معظم انقلاب مشرف شدند.

وی ادامه داد: به گفته مقام عظمای ولایت، مجلس تراز همان نهادی است که باید به امر ریل‏گذاری برای تسهیل امور در راستای خدمت‏رسانی بهتر به مردم گام بردارد.

 

*"سلامت" و "زنده بودن"، 2 شاخص اساسی مجلسی موفق

امام جمعه دماوند همچنین دو شاخص اساسی "زنده بودن" و "سلامت" را به عنوان عناصر تعیین‏کننده در موفقیت‏های آتی مجلس‌نهم عنوان کرد.

علاءالدینی تصریح کرد: زنده بودن یک مجلس مردمی را می‏توان با شاخص‏های فرعی دیگری نظیر نشاط، تدوین قوانینی کاربردی، دوری از مسائل جانب‏دارانه سخیف، حضور به‏موقع نمایندگان در جلسات، دفاع از مواضع نظام و تدبیری مناسب برابر تحولات کشور، منطقه و جهان مورد سنجش قرار داد.

وی همچنین با اشاره به شاخص‏های سلامت یک مجلس منتخب مردم خاطرنشان کرد: سلامت یک مجلس منتخب مردم را نیز می‏توان با شاخص‏هایی نظیر سلامت فکری، سلامت مالی و دوری از تعهد به ارکان ثروت و قدرت ارزیابی کرد.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول