اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور نایب رئیس فدراسیون کشتی

مسابقات کشتی آزاد جام وحدت در سنندج آغاز شد

خبرگزاری فارس: وزن‌‌کشی مسابقات کشتی آزاد جام وحدت با حضور نایب رئیس فدراسیون کشتی در سنندج آغاز شد.

مسابقات کشتی آزاد جام وحدت در سنندج آغاز شد

سرپرست هیئت کشتی استان کردستان در حاشیه وزن‌کشی این دوره مسابقات در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: مسابقات جام وحدت هر ساله به مناسبت هفته وحدت در یکی از استان‌های کشور برگزار می‌شود.

علی‌اشرف هدایت‌نژاد افزود: این دوره از مسابقات جام وحدت در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان به میزبانی استان کردستان در سالن آزادی شهرستان سنندج برگزار می‌شود.

به گفته وی، مسابقات کشتی آزاد جام وحدت با شرکت 11 تیم از استان‌های کرمانشاه، همدان، زنجان، آذربایجان‌شرقی و غربی و چهار تیم از کردستان به مدت سه روز برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه در این دوره رقابت‌ها بیش‌ از 150 ورزشکار حضور دارند، گفت: ورزشکاران شرکت‌کننده در مسابقات مذکور رقابت‌‌های خود را از امروز زیر نظر نماینده فدراسیون کشتی و داوران بین‌المللی آغاز می‌کنند.

سرپرست هیئت کشتی کردستان از عدم حضور تیم‌های کشتی استان‌های اصفهان، سیستان و بلوچستان و اردبیل خبر داد و اظهار داشت: با توجه به اینکه تیم‌های مذکور برای حضور در مسابقات کشتی جام وحدت اعلام آمادگی کرده بودند، اما به‌دلیل طولانی بودن مسیر در این رقابت‌ها حضور نیافتند.

هدایت‌نژاد در پایان اعلام کرد: این دوره مسابقات کشتی آزاد توسط هیئت کشتی استان و با همکاری فدراسیون کشتی، اداره‌کل ورزش و جوانان استان کردستان و اداره ورزش و جوانان شهرستان سنندج به مناسبت بعثت پیامبر گرامی اسلام(ص) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول