اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور خبر داد

اعزام سفیران وحدت گلستان به سرزمین نزول وحی

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور گفت: کاروانی متشکل از 122 نفر از ائمه جمعه، جماعات، مدیران، مدرسان و طلاب مدارس علوم دینی اهل سنت استان گلستان به سرزمین نزول وحی اعزام می‎شوند.

اعزام سفیران وحدت گلستان به سرزمین نزول وحی

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور، حجت‎الاسلام ابوالفضل عامری در جلسه هماهنگی این سفر معنوی اظهار داشت: اعزام کاروان‎های ویژه اهل سنت به سرزمین نزول وحی از خدمات ارزنده نظام اسلامی به جامعه اهل سنت محسوب می‌شود و باید قدردان این نعمات باشیم.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت کاروان اعزامی نسبت به سال گذشته دو برابر افزایش داشته است تصریح کرد: با همت و تلاش‎های دبیر شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت کشور حدود 800 نفر از علمای اهل سنت در اواخر این هفته عازم عربستان خواهند شد.

رئیس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور هر یک از اعضای این کاروان را به مثابه سفیری از نظام مقدس جمهوری اسلامی برشمرد و اظهار داشت: اقتدار و ابهت نظام جمهوری اسلامی بر تمامی جهانیان مشهود است و ترس دشمن از ایران اسلامی به دلیل همین ابهت و اقتدار است.

عامری با اشاره به خدمات نظام در راستای گسترش مراکز دینی و توسعه کشور تصریح کرد: خدمات نظام برای همه اقشار جامعه اعم از شیعه و سنی یکسان است.

وی از استان گلستان به عنوان نماد وحدت اسلامی نام برد و گفت: با توجه به دیدگاه‎های مقام معظم رهبری و نماینده معظم‎له در این منطقه، بالاترین درجه همگرائی اقوام به استان گلستان تعلق دارد.

در ادامه این جلسه مدیرکل سازمان حج و زیارت استان گلستان با تاکید بر تربیت مبلغان غیرافراطی و دارای دیدگاه تقریبی افزود: تربیت و استفاده از مبلغ اهل سنت می‎تواند در راستای معرفی خدمات نظام جمهوری اسلامی در سایر کشورهای جهان تاثیر مضاعف‎تری داشته باشد.

مهدی شیخی افزود: حج عامل اتحاد مسلمین است و زائران هم باید عاملان اصلی وحدت باشند و از هرگونه افراطی‎گری پرهیز کنند.

انتهای پیام/س30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول