اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان:

وحدت موجود در بین مردم و مسئولان بستک افتخارآمیز است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: باید به وحدت موجود در بین مردم و مسئولان شهرستان بستک افتخار کرد.

وحدت موجود در بین مردم و مسئولان بستک افتخارآمیز است

به گزارش خبرگزاری فارس از بستک واقع در شمال‌غربی مرکز هرمزگان، سردار محمد مارانی عصر امروز در مراسم تجلیل از پاسداران نمونه این شهرستان و "جشن میلاد سه نور" اظهار داشت: وحدت در بین مردم و مسئولان شهرستان بستک بسیار مثال‌زدنی است و وجود چنین وحدتی جای مباهات و خوشحالی دارد.

وی با بیان اینکه ملت ایران با افتخار توانسته است تمام توطئه‌های شوم دشمنان را به خنثی کند، افزود: پاسداران و بسیجیان در ایران اسلامی همواره همراه و حامی نظام بوده‌اند به نحوی که امروز در پی پایداری‌های سپاهیان، اندیشه‌های انقلابی خمینی کبیر در حال تبدیل به الگویی در سطح جهانی است.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در ادامه سخنان خود با بیان اینکه سپاه به عنوان بازوی اصلی انقلاب در تمام بخش‌ها آمادگی کمک به دولت و سایر حوزه‌ها را دارد، افزود: سپاه در جبهه‌های مختلف موفق و سربلند بیرون آمده است و این امر سبب دل‌سردی و یأس دشمنان قسم خورده انقلاب شده است.

مارانی در ادامه تاکید کرد: دشمنان اسلام و انقلاب برای اینکه اسلام‌خواهی و دینداری را از ملت ایران بگیرند دست به هر گونه توطئه‌ای بر علیه ملت مسلمان ایران می‌زنند.

این فرمانده سپاه ادامه داد: جای بسی خوشحالی است که تمام هجمه‌های دشمنان ایران در زمینه‌های مختلف علمی فرهنگی سیاسی و اجتماعی به بن‌بست رسیده است و ملت ایران توانسته است تمام این توطئه‌ها و هجمه‌ها را به فرصت تبدیل کند.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان در ادامه گفت: ملت بسیجی ایران در مکتب امام حسین(ع) درس آزادگی را آموخته است و هیچ وقت زیر بار ذلت نخواهد رفت و مسیر مستقیم خود را با تأسی از مکتب حضرت امام حسین(ع) و ائمه(ع) دنبال خواهد کرد.

مارانی در بخش پایانی سخنان خود با بیان اینکه سپاه همواره به دنبال تقویت اتحاد و وحدت مردم در مناطق مختلف بوده است، افزود: همه با هم باید با هوشیاری تمام علاوه بر مراقبت از رفتارها و گفته‌های دشمنان در راه آبادانی ایران اسلامی تلاش کنیم تا از این طریق به دنیا هر چه بیشتر ثابت شود که الگوی نظام اسلامی و مبتنی بر دین، الگوی کارآمد و بهتر از الگو‌های حکومتی غیر انسانی و اخلاقی غربی است.

وی هم‌چنین از پاسداران و بسیجیان بستک تقدیر و اظهار داشت: رزمندگان هرمزگانی در فصول گرم طی جنگ تحمیلی جانانه به نظام خدمت کردند و این برای همیشه در ذهن ملت خواهند ماند چرا که مردمان این منطقه از کشور نیز به اثبات رساندند که هیچ مانعی نمی‌تواند جلوی دفاع از آرمان‌ها را بگیرد.

انتهای پیام/آ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول