اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با اجرای پروژه فاضلاب کاشان

خرید اقساطی انشعاب فاضلاب کاشان آغاز شد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کاشان از فروش انشعاب فاضلاب در این شهرستان با اقساط طولانی مدت و بدون پیش‌ پرداخت خبر داد.

خرید اقساطی انشعاب فاضلاب کاشان آغاز شد

ابوالفضل صدرائیه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: مشترکینی که در زمان اجرای پروژه فاضلاب شهرستان کاشان برای خرید انشعاب فاضلاب اقدام کنند از اقساط 36 ماهه خرید انشعاب بهره‌مند می‌شوند.

به گفته وی، خرید اقساطی انشعاب فاضلاب کاشان در زمان اجرای پروژه بوده و افرادی که در پایان پروژه، نسبت به خرید انشعاب کنند باید مخارج آن را به‌صورت نقدی پرداخت کنند.

این مسئول، هزینه خرید انشعاب فاضلاب کاشان را هفت درصد خرید انشعاب آب در این شهرستان اعلام کرد و گفت: این میزان حق انشعاب خرید فاضلاب براساس تعرفه‌ای است که توسط وزارت دارایی تعریف شده و به شرکت آب و فاضلاب کاشان ابلاغ شده است.

صدرائیه هزینه خرید انشعاب فاضلاب در شهرستان کاشان را متناسب با قطر انشعاب فاضلاب برای هر واحد مسکونی اعلام کرد و بیان داشت: خرید انشعاب فاضلاب کاشان در حال حاضر با قطر استاندارد «110 میلی‌متر» با لوازم کامل 303 هزار تومان و با اقساط طولانی مدت 36 ماهه و بدون پیش پرداخت است.

رئیس هیئت‌مدیره شرکت آب و فاضلاب کاشان، ضرورت اجرای پروژه و تشویق مردم را اولویت اول قسط‌بندی 36 ماهه خرید انشعاب فاضلاب توسط مشترکین اعلام کرد و گفت: برخلاف برخی افراد که تصور آنان درآمدزایی برای شرکت آب و فاضلاب است، این پروژه با هدف کیفی‌سازی منابع آب کاشان اجرا می‌شود.

وی افزود: تاکنون شبکه فاضلاب برای مسکن مهر شهرستان کاشان با اجرای یک سپتینگ جداگانه، پروژه‌های مسکن مهر شهر قمصر کاشان و همچنین شهرک انقلاب نزدیک‌ترین منطقه به خط کلکتور انجام و انشعاب فاضلاب این شهرک وصل شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کاشان یادآور شد: در حال حاضر حدود 300 فقره انشعاب فاضلاب در شهرک انقلاب وصل شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه 9 هزار انشعاب فاضلاب در کاشان خریداری  و در حال نصب است تصریح کرد: در منطقه‌ای از شهرستان کاشان که پروژه فاضلاب آن از محل تسهیلات بانک توسعه اسلامی اجرا می‌شود حدود 25 هزار فقره انشعاب به شبکه فاضلاب کاشان متصل می‌شود.

رئیس هیئت‌مدیره شرکت آب و فاضلاب کاشان در ادامه پیشرفت اجرای پروژه فاضلاب کاشان را 55 کیلومتر اعلام کرد و متذکر شد: 25 کیلومتر از 55 کیلومتر اجرا شده پیش از قرارداد با بانک توسعه اسلامی و از طریق اعتبارات ملی در شهرک انقلاب، زون بلوار قطب راوندی، بلوار باهنر و بلوار مادر انجام شده است.

صدرائیه در پایان اذعان داشت: 30 کیلومتر بقیه نیز بعد از قرارداد با بانک توسعه اسلامی و در انتهای بلوار صنعت، شهرک زیتون، میدان پلیس، میدان گاز، بخشی از فین و شهرک خاتم‌الانبیاء انجام شد. 

انتهای پیام/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول