اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری گلستان:

20 هزار پروژه انشعاب در گرگان حل‎ و ‎فصل می‎شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان گلستان از حل و فصل 20 هزار پروژه انشعاب که معضل دیرینه استان تلقی می‎شود خبر داد.

20 هزار پروژه انشعاب در گرگان حل‎ و ‎فصل می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان علی‎اکبر علیمرادی صبح امروز در جمع مدیران دستگاه‎های اجرایی شهرستان گرگان اظهار داشت: تعداد 5 هزار مناقصه شهرستان گنبدکاووس نیز به بخش خصوصی واگذار شده است.

وی بیان داشت: برای نخستین‎بار در شرق استان فروش انشعاب بالغ بر 3 میلیارد تومان قرارداد بسته شده و در شهرستان گرگان 5 ‎هزار فروش انشعاب فاضلاب تجهیز شد که از طریق سرمایه‎گذار این اقدامات انجام شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری گلستان با تاکید بر اینکه باید در خصوص سرمایه‎گذاری بخش خانگی و دولتی که بر عهده بانک‌ها است بازنگری انجام شود یادآور شد: در مقام عمل در این زمینه برای مدیران ریسک‎پذیری وجود دارد که باید مسئله قانونی آن برطرف شود تا تسهیل سرمایه‎گذاری برای سرمایه‎گذار نیز فراهم شود.

علیمرادی در خصوص مسکن‎ مهر تصریح کرد: پروژه مسکن ‎مهر برای استان گلستان مهم است که باید در بخش‎های خدماتی نظیر آب که آرام آرام با مشکل در این زمینه مواجه می‎شویم برنامه‎ریزی مناسبی اتخاذ شود.

این مسئول در پایان اذعان داشت: اگر اختصاص منابع مالی برای مسکن‎ مهر صورت بگیرد می‎توان خدمات خوبی در این بخش ارائه داد.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول