اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال گذشته

5 هزار انشعاب برق در واحدهای مسکن مهر خراسان‌جنوبی واگذار شد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان‌جنوبی گفت: در سال گذشته 5 هزار فقره انشعاب در واحدهای مسکن مهر استان برق‌دار شده است.

5 هزار انشعاب برق در واحدهای مسکن مهر خراسان‌جنوبی واگذار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان‌جنوبی، محمدعلی ضامن در بازدید از روند برق‌رسانی به پروژه‌های مسکن مهر استان اظهار داشت: در سال گذشته 17 هزار و 119 انشعاب تک فاز و 879 انشعاب سه فاز به متقاضیان واگذار شده است.

وی با بیان اینکه شرکت توزیع نیروی برق استان با بهره‌گیری از اعتبارات داخلی و استانی و همچنین مشارکت متقاضیان در پروژه‌های نیرو رسانی اقدام خوبی انجام داده است، تصریح کرد: طی این مدت 237 کیلومتر شبکه فشار متوسط و 103.5 کیلومتر شبکه فشار ضعیف و 315 واحد پست احداث شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان‌جنوبی بیان داشت: با بهره‌گیری از منابع مختلف 28 روستای بدون برق در استان برق‌دار شده که از این تعداد 26 روستا از طریق توسعه شبکه برق سراسری و دو روستا توسط سیستم برق خورشیدی از نعمت روشنایی برق برخوردار شده‌اند.

ضامن گفت: با اجرای شبکه‌های رینگ و مانور و ارتقای پایداری شبکه توانسته‌ایم متوسط نرخ خاموشی مشترکان استان را تا حد 46 ثانیه در روز به ازای هر مشترک کاهش دهیم که این میزان بسیار پایین‌تر از میانگین کشوری است.

وی با اشاره به اینکه طی سال گذشته در زمینه کاهش تلفات، موفقیت‌های ارزنده‌ای داشته‌ایم، ادامه داد: این در حالی است که تلفات انرژی در شبکه‌های توزیع با فاصله قابل توجهی نسبت به میانگین کشوری از 7.32 به 7.20 در پایان سال کاهش یافته است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان‌جنوبی به پیاده‌سازی سیستم GIS شبکه‌های توزیع اشاره کرد و گفت: در راستای بهره‌گیری از سیستم‌های جدید اطلاعاتی این سیستم در بخش عمده‌ای از سطح استان پیاده‌سازی تا در راستای خدمات‌رسانی بهتر از آن بهره‌برداری شود.

ضامن یادآور شد: در حوزه فوق توزیع نیز با اقدامات صورت گرفته علاوه بر ارتقای پایداری، کمیت و استمرار برق در سطح استان زیرساخت‌های مناسبی را برای توسعه صنعت و اشتغالزایی فراهم کرده است.

وی، احداث و بهره‌برداری از پست 400 بیرجند و بهره‌برداری از خط 400 کیلو ولت قاینات، بیرجند و زاهدان را از جمله آثار زیرساخت‌ها برای توسعه صنعت و اشتغالزایی عنوان کرد.

انتهای پیام/ح30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول