اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور آبفار اردل:

84 فقره انشعاب آب در اردل نصب شد

خبرگزاری فارس: مدیر امور آبفار شهرستان اردل گفت: 84 فقره انشعاب جدید در اردل نصب شد.

84 فقره انشعاب آب در اردل نصب شد

محمد کریمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: در راستای اصلاح الگوی مصرف، صرفه‌جویی در مصرف آب و ترویج مصرف بهینه این ماده بدون جایگزین، این شرکت یک‌صد انشعاب پرمصرف آب آشامیدنی را شناسایی کرد.

وی افزود: توزیع تراکت‌های 40 روش صرفه‌جویی و مدیریت مصرف آب، برگزاری کارگاه‌های آموزشی ویژه خانم‌های خانه‌دار، یادآوری مصرف بیش از حد انتظار و استاندارد به خانواده و تذکر بررسی تأسیسات و لوله‌کشی منازل از جمله اقدامات این شرکت محسوب می‌شود.

کریمی از رفع 46 مورد شکستگی لوله در شبکه توزیع این شهرستان خبر داد و گفت: نصب انشعاب مشترکان و خطوط انتقال، نصب 84 فقره انشعاب جدید، شناسایی 12 انشعاب غیرمجاز، تعویض 70 عدد کنتور خراب، و قطع 10 انشعاب بواسطه بدهی در یک ماه گذشته از دیگر اقدامات واحد مشترکان این شرکت است.

مدیر امور آبفار شهرستان اردل با اشاره به دیگر اقدامات این شرکت، گفت: تعمیر شش عدد کنترو ‌پمپ، تعویض پمپ شناور روستاهای دم‌آب و باجگیران به‌دلیل کاهش آبدهی چاه و سرویس 24 تابلو برق از دیگر این اقدامات محسوب می‌شود.

وی تعداد مشترکان این شرکت را 50 هزار و 141 نفر عنوان کرد و گفت: همچنین 33 روستا با برخورداری از جمعیت 10 هزار و 836 نفر از شهرستان کیار از خدمات این شرکت بهره‌مند هستند.

کریمی در ادامه با بیان اینکه فرهنگ‌سازی در مصرف بهینه آب در جامعه ضروری است، اضافه کرد: در این بین نقش رسانه در نهادینه کردن فرهنگ مصرف آب بسیار تاثیرگذار است.

وی بیان داشت: استفاده بهینه و صرفه‌جویی مناسب آب ‌موجب کاهش قطعی آب می‌شود و می‌توان این نعمت خدادادی که مایه حیات بشر است را‌ ذخیره کرد.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول