اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آینده‌ای نزدیک

نصب انشعابات گاز 4 روستای خنداب آغاز می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی از آغاز عملیات اجرایی نصب انشعابات گاز در چهار روستا از روستاهای شهرستان خنداب در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

نصب انشعابات گاز 4 روستای خنداب آغاز می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان مرکزی، غلامرضا مشایخی گفت: مرحله انتخاب پیمانکار نصب انشعابات گاز روستاهای مانیزان، قلعه ازرج، ده سد و ایوند نو از توابع شهرستان خنداب در کمیته مناقصات این شرکت انجام شد.

وی تصریح کرد: در این مناقصه پنج پیمانکار با ارایه قیمت پیشنهادی به رقابت پرداختند که شرکت «استقامت سازان پردیس» با مبلغ پیشنهادی یک میلیارد و 217 میلیون ریال به عنوان برنده این مناقصه انتخاب شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی ادامه داد: برای گازرسانی به این چهار روستا نیاز به نصب و اجرای 700 عدد انشعاب گاز از نوع پلی‌اتیلن است که عملیات اجرا و نصب این انشعابات گاز توسط شرکت «استقامت سازان پردیس» انجام خواهد شد.

مشایخی بیان کرد: شبکه گاز و خط تغذیه و نصب ایستگاه تقلیل فشار گاز این چهار روستا قبلاً اجرا شده است که هزینه کلی تامین کالا و اجرای پروژه مذکور بالغ بر 14 میلیارد و 401 میلیون ریال است و مدت اجرای این پروژه 120 روز تقویمی در نظر گرفته شده است.

به گفته وی پس از نصب انشعابات گاز در سطح این روستاها، ساکنین یک‌هزار و 500 خانواری روستاهای مانیزان، قلعه ازرج، ده سد و ایوند نو از نعمت گاز طبیعی برخوردار می‌شوند و با جایگزینی این سوخت پاک به جای دیگر سوخت‌ها سالانه یک میلیون و 500 هزار لیتر در مصرف فرآورده‌های نفتی صرفه‌جویی اقتصادی خواهد شد.

انتهای پیام/آ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول