اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر توزیع برق غرب اراک:

400 انشعاب غیر مجاز برق در اراک جمع‌آوری شد

خبرگزاری فارس: مدیر توزیع برق غرب شهرستان اراک از جمع‌آوری 400 انشعاب غیر مجاز برق در اراک در سال جاری خبر داد.

400 انشعاب غیر مجاز برق در اراک جمع‌آوری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی حسن کیوانپور گفت: 400 انشعاب غیر مجاز به منظور ساماندهی و جلوگیری از مخاطرات احتمالی در شبکه برق‌رسانی جمع‌آوری شد.

وی تصریح کرد: تبدیل 70 انشعاب غیر مجاز برق به انشعاب قانونی در اراک از اقدامات مهم این شرکت در راستای خدمت‌رسانی مطلوب به مشترکان است.

مدیر توزیع برق غرب شهرستان اراک با بیان اینکه تاکنون 385 فقره پرونده برق غیر مجاز پیگیری و اقدامات قانونی در خصوص برخورد با متخلفان انجام شده است گفت: افزایش 55 کیلومتر شبکه فشار متوسط و ضعیف هوایی و زمینی برق در محدوده غرب این شهرستان از دیگر فعالیت‌های این شرکت در آستانه سال جدید است.

کیوانپور خاطر نشان کرد: 52 ترانسفورماتور هوایی نیز به منظور بهبود کیفیت و ارتقا خدمت‌رسانی به تاسیسات برق این محدوده افزوده شده است.

به گفته وی تعداد مشترکین محدوده غرب توزیع برق شهرستان اراک 109 هزار و 900 مشترک است.

مدیر توزیع برق غرب شهرستان اراک با بیان اینکه در این شهرستان 92 هزار انشعاب خانگی، 2 هزار و 100 انشعاب عمومی، 600 انشعاب صنعتی، 500 انشعاب چاه‌های کشاورزی و 14 هزار و 700 انشعاب در سایر مصارف وجود دارد، اظهار کرد: 5 هزار و 254 انشعاب برق از ابتدای سال جاری به مشترکان واگذار شده که بیشتر متعلق به تعرفه خانگی است.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول