اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آبفای گچساران خبر داد

واگذاری 380 انشعاب آب به مسکن مهر گچساران

خبرگزاری فارس: مدیر آب و فاضلاب شهری گچساران از واگذاری 380 فقره انشعاب آب و فاضلاب به واحدهای مسکن مهر گچساران خبر داد.

واگذاری 380 انشعاب آب به مسکن مهر گچساران

امید صالحی امروز در حاشیه بازدید از طرح مسکن مهر گچساران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار داشت: شرکت آب و فاضلاب شهری گچساران در راستای خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان فعالیت‌های خود را در زمینه واگذاری انشعاب و شبکه‌گذاری آب و فاضلاب افزایش داده است. 

* آبفا به درخواست‌های مردمی در کوتاه‌ترین زمان ممکن رسیدگی می‌کند

مدیر اداره آب و فاضلاب شهری گچساران بیان داشت: با توجه به رشد جمعیت و توسعه شهرک‌ها و مناطق شهری گچساران رسیدگی به درخواست‌های متقاضیان دریافت خدمات آب و فاضلاب در کوتاه‌ترین زمان ممکن از اولویت‌های پرسنل آب و فاضلاب شهری گچساران است.

صالحی بهره‌مندی اقشار مختلف مردم از خدمات آب و فاضلاب، رفع کمبودها در زمینه آب شرب بهداشتی و سالم و رضایتمندی مردم را از اهداف خدمات‌رسانی در آب و فاضلاب شهری گچساران عنوان کرد.

وی با اشاره به احداث و واگذاری مسکن مهر، این طرح را یکی از طرح‌های موفق و ماندگار دولت نهم و دهم در حمایت از اقشار کم‌درآمد دانست.

این مسئول یادآور شد: اداره آب و فاضلاب گچساران در واگذاری انشعاب مجتمع‌های مسکونی مهر که توسعه شبکه آب و فاضلاب آن به اتمام رسیده هیچ مشکلی ندارد.

صالحی ادامه داد: عملیات آبرسانی و واگذاری انشعاب آب و فاضلاب به واحدهای طرح‌ مسکن مهر گچساران با جدیت پیگیری می‌شود.

* شبکه‌گذاری فاضلاب در مناطق مختلف گچساران در حال اجرا است

مدیر آب و فاضلاب شهری گچساران ابراز داشت: در شهرهای این استان اجرای طرح آبرسانی به مسکن مهر از سوی این شرکت پیگیری و واگذاری انشعاب نیز به این واحدها در اولویت قرار دارد.

وی گفت: واگذاری انشعاب در سایت مسکن مهر گچساران همزمان با شبکه‌گذاری آب و فاضلاب در این سایت به تدریج در حال انجام بوده و تاکنون 380 فقره انشعاب در سایت مسکن مهر گچساران واگذار شده است.

صالحی پوشش کامل جمعیت شهری در بخش آب، تامین آب شرب با کیفیت و کمیت مناسب به همراه اصلاح شبکه آب و تامین فشار و رفع کمبود آب را از اولویت‌های مهم آبفای گچساران در سال جاری عنوان کرد.

این مسئول افزود: هم‌‌اکنون در مناطق مختلف گچساران کار شبکه‌گذاری فاضلاب در حال اجرا بوده که همکاری مسئولان و مردم در زمینه تسریع در خدمات‌رسانی آبفا ضرورت دارد.

مدیر آب و فاضلاب شهری گچساران با اشاره به احداث تصفیه‌خانه گچساران تصریح کرد: بعد از تأمین آب، بحث تصفیه آب و برگرداندن پساب‌ها به چرخه مصرف دوباره زندگی مردم از وظایف مهم آبفای شهری است.

صالحی خاطرنشان کرد: با اجرای تصفیه‌خانه فاضلاب، کار خطوط انتقال، شبکه جمع‌آوری و تأسیسات تصفیه‌خانه فاضلاب آنها در آینده نزدیک به اتمام می‌رسد.

انتهای پیام/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول