اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شورای آموزش و پرورش مطرح شد

انتقاد فرماندار گچساران از قطع یک‌جانبه انشعابات مدارس

خبرگزاری فارس: فرماندار گچساران با انتقاد از قطع یک‌جانبه آب، برق و گاز مدارس گفت: ادارات خدمات‌رسان باید قبل از قطع انشعابات، با آموزش و پرورش هماهنگی لازم را به عمل آورند.

انتقاد فرماندار گچساران از قطع یک‌جانبه انشعابات مدارس

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، سید اکبر علیزاده شامگاه شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان اظهار کرد: در برنامه‌ریزی برای اجرای طرح اوقات فراغت باید زمینه غنی‌سازی آن به ویژه در میان قشر جوان و نوجوان فراهم شود.

وی با اشاره به لزوم ثبت‌نام از دانش‌آموزان بر اساس علاقمندی و گرایش آنان به رشته‌ها و کلاس‌های آموزشی از مسئولان خواست تا کیفیت‌ کلاس‌های طرح اوقات فراغت را ارتقا دهند.

انشعابات آب، برق و گاز مدارس قطع نشود

فرماندار گچساران و رئیس شورای آموزش و پرورش این شهرستان با انتقاد از عملکرد ادارات خدمات‌رسان گچساران در زمینه رعایت نکردن مصوبه هیئت وزیران مبنی بر تخفیف هزینه‌های آب، برق و گاز به مدارس، از مدیران این ادارات خواست تا همکاری لازم را با آموزش و پرورش داشته باشند.

علیزاده گفت: ادارات آب، برق و گاز ضمن اینکه موظف به اجرای مصوبه هیئت وزیران و رعایت تخفیف در میزان محاسبه هزینه‌ها به مدارس هستند، قبل از قطع انشعابات باید با آموزش و پرورش هماهنگی لازم را به عمل آورند.

وی ثبات و آرامش در نظام آموزشی را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: همکاری مدیران سایر دستگاه‌های اجرایی و نهادها در راستای پیشبرد اهداف آموزشی و تربیتی امری مهم و مؤثر است.

علیزاده با اشاره به اجرای طرح اوقات فراغت و برنامه‌ریزی‌های صورت ‌گرفته در این زمینه بیان کرد: یاد دادن مفاهیم آموزش‌ها به دانش‌آموزان به منظور یادگیری بهتر مورد توجه مربیان این طرح قرار گیرد.

وی تصریح کرد: جهت‌دهی متناسب با آموزه‌های دینی در کنار آموزش رشته‌های هنری و ورزشی برای تعلیم و تربیت صحیح دانش‌آموزان ضرورت دارد.

واگذاری فضاهای ورزشی به متولیان برگزاری کلاس‌های طرح اوقات فراغت

فرماندار گچساران با اشاره به لزوم واگذاری استخر تعطیل‌ شده بعثت گچساران و برخی فضاهای ورزشی و هنری به آموزش‌ و پرورش و نهادهای برگزارکننده طرح اوقات فراغت دانش‌آموزان بیان کرد: به منظور استفاده بهینه از فضاهای ورزشی و هنری باید هماهنگی و تعامل مستمری میان ادارات و نهادها وجود داشته باشد.

علیزاده با اشاره به اینکه از فضاهای موجود باید به بهترین نحو استفاده شود، یادآور شد: برگزاری دوره‌های آموزشی در تابستان در زمینه‌های قرآنی، اعتقادی، ورزشی، تقویت دروس و اردویی فرصت مناسبی برای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان است.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول