اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای خرداد ماه

هیچگونه خدمات فروش انشعاب در شرکت آبفا ارائه نمی‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل آب و فاضلاب استان همدان گفت: از ابتدای خردادماه، هیچ گونه خدماتی در خصوص فروش انشعاب در داخل شرکت آب و فاضلاب ارائه نمی‌شود.

هیچگونه خدمات فروش انشعاب در شرکت آبفا ارائه نمی‌شود

مرتضی عزالدین امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان در ارتباط با ارائه خدمات به امور مشترکین اظهار کرد: استان همدان در واگذاری امور مشترکان به دفاتر پیشخوان از استان‌های پیشرو بوده است و چهار خدمات اصلی آبفا که عمده آن فروش انشعاب آب است، از طریق دفاتر پیشخوان صورت می‌گیرد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر خدمات آبفا هم از طریق دفاتر پیشخوان و هم در شرکت آب ‌و فاضلاب انجام می‌‌شود، اما از ابتدای خردادماه هیچ گونه خدماتی را در خصوص فروش انشعاب در داخل شرکت قبول نمی‌کنیم.

وی بیان داشت: از زمان مقرر، دفاتر پیشخوان دولت موظف به این کار می‌شوند که در این راستا تعرفه‌ها در استانداری مصوب شده و مردم خدمات خود را باید از آن جا دریافت کنند.

وی با بیان اینکه استان همدان به عنوان پایلوت کشوری در این زمینه انتخاب شده است، گفت: با پایلوت شدن همدان از این پس مردم خدمات آبفا را در دفاتر پیشخوان دریافت کنند.

وی یادآور شد: با آغاز این طرح، 50 نقطه در سطح شهر همدان این خدمات را ارائه می‌دهند که باعث می‌شود مردم در مکان‌های سکونتگاهی خود با مراجعه به دفاتر، خدمات خود را دریافت کنند.

وی خاطرنشان کرد: برای ارائه خدمات از دفاتر پیشخوان دولت، حدود 50 نقطه در سطح شهر همدان و 112 نقطه در سطح استان مد نظر قرار گرفته و این برای ارائه خدمات جوابگو است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر خدمات از طریق سامانه 122 نیز ارائه می‌شود، افزود: با ارائه خدمات از طریق سامانه 122، همکاران آبفا به آنجا مراجعه می‌کنند و فقط برای واریز فیش بانکی مراجعات صورت می‌گرفت اما ما می‌خواهیم سامانه 122 را نیز حذف کنیم و مردم به دفاتر پیشخوان نزدیک محل سکونت خود مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه پرداخت قبوض آب به صورت غیرحضوری نیز مد نظر ماست، تأکید کرد: در راستای ارائه خدمات به صورت غیرحضوری، جوایزی پیش‌بینی شده و درخواست ما این است که از سامانه الکترونیکی دولت چه در منزل یا از طریق خودپرداز به صورت غیر حضوری پرداخت کنند.

وی در پایان گفت: شرکت آبفای همدان برای ایجاد رقابت در این عرصه به صورت یک دوره و سه دوره متوالی جوایزی چون خودروی پراید، ال سی دی و دوچرخه پیش‌بینی کرده تا این امر موجب رفاه مردم و کمتر شدن تردد درون شهری شود.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول