اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شال:

نصب انشعابات فرعی فاضلاب شهر شال سریع‌تر صورت گیرد

خبرگزاری فارس: شهردار شال گفت: شهرداری به دلیل نصب نشدن انشعابات فرعی توسط شرکت آب و فاضلاب پروژه مرمت و بازسازی معابر را نمی‌تواند اجرایی کند.

نصب انشعابات فرعی فاضلاب شهر شال سریع‌تر صورت گیرد

نبی‌الله اکبرپور لیاوئی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: شرکت آب و فاضلاب پروژه نصب انشعابات فرعی شهر شال را سریع‌تر اجرایی کند تا شهرداری بتواند اقدامات مرمت و بازسازی معابر عمومی شهر را شروع کند تا مشکلات عبور و مرور این شهر هرچه سریع‌تر برطرف شود.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی پروژه ساماندهی فاضلاب شهری از خرداد سال گذشته آغاز شده است، گفت: برای اجرای این پروژه بیش از 80 درصد معابر عمومی شهر حفاری شده است و طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته توسط شهرداری اجرای عملیات مرمت و بازسازی این پروژه اوایل اردیبهشت ماه شروع می‌شود.

اکبرپور لیاوئی نصب نشدن به موقع انشعابات فرعی، تعریف نشدن مشخص تصفیه‌خانه و خروجی آب و فاضلاب شهر شال توسط شرکت آب و فاضلاب قزوین را یکی از مهم‌ترین مشکلات مردم این شهر عنوان و بیان کرد: به دلیل نصب نشدن به‌ موقع انشعابات فرعی و همچنین حفاری‌هایی که در معابر عمومی صورت گرفته عبور و مرور مردم این شهر را در هوای بارانی گل و لای و در هوای طوفانی گردوخاک کرده و این روند علاوه بر زشت کردن چهره شهر، مردم این شهر را از این وضعیت بسیار ناراحت کرده است.

وی افزود: باید شرکت آب و فاضلاب با برنامه‌ریزی دقیق انشعابات شهر شال را در زمان کوتاه‌تر نصب کند تا شهرداری بتواند عملیات مرمت و بازسازی معابر را شروع کند و با تحقق این امر مشکل مردم در عبور و مرور برطرف شود.

* خودداری از ساخت‌‌وسازهای غیرمجاز

وی از مردم شهر شال خواست از ساخت‌ و سازهای غیر مجاز جدا خودداری کنند و همچنین مطالبات عوارض شهرداری را به ‌موقع پرداخت کنند تا توسعه شهری افزایش یابد.

این مقام مسئول با بیان اینکه امسال به نام تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی توسط رهبر فرزانه انقلاب نامگذاری شده است، افزود: توسعه فعالیت عمرانی در تحقق اهداف این شعار نقش بسزایی دارد چراکه با اجرای این فعالیت عبور و مرور شهری اصلاح می‌شود و با تسهیل در عبور و مرور شهری خدمات صنعتی و کشاورزی راحت‌تر به مردم ارائه داده می‌شود و تحقق این هدف رونق صنعت و کشاورزی را افزایش می‌دهد.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول