اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

10 هزار و 254 انشعاب برق در اراک واگذار شد

خبرگزاری فارس: مدیر شرکت توزیع برق اراک از واگذاری 10 هزار و 254 فقره انشعاب برق به متقاضیان طی سال گذشته در اراک خبر داد.

10 هزار و 254 انشعاب برق در اراک واگذار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی محمود محمودی گفت: با واگذاری این انشعاب‌ها تعداد مشترکان برق این شهرستان به 209 هزار و 625 انشعاب رسید.

وی گفت: شرکت توزیع برق شهرستان اراک 5 هزار و 730 کیلومتر مربع از گستره جغرافیایی با تعداد چهار شهر و 82 روستا را تحت پوشش دارد.

مدیر توزیع برق شهرستان اراک احداث 143 دستگاه پست توزیع برق در این شهرستان طی سال گذشته را از دیگر اقدامات مهم این شرکت عنوان کرد و ادامه داد: احداث یک فیدر فشار متوسط، چهار دستگاه پست توزیع فشار متوسط زمینی و 139 دستگاه پست توزیع فشار متوسط هوایی از دیگر فعالیت‌های اجرایی تاسیسات برق رسانی در سطح شهرستان اراک بوده است.

وی تعویض لوازم اندازه‌گیری مشترکین سنگین و عادی، تعدیل روشنایی معابر، شاخه‌زنی درختان مزاحم و ارسال آگهی اصلاح مصرف برای مشترکین تجاری را از دیگر فعالیت‌های اجرایی در زمینه کاهش مصرف برق برشمرد.

به گفته وی بیش از 400 انشعاب غیر مجاز برق نیز در این شهرستان به منظور ساماندهی و جلوگیری از مخاطرات احتمالی در شبکه برق‌رسانی جمع آوری شد.

انتهای پیام/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول