اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی

درآمد حاصل از فروش انشعابات صرف توسعه طرح‌های فاضلاب می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی گفت: درآمد حاصل از فروش انشعابات فاضلاب صرف توسعه و اجرای طرح‌های فاضلاب می‌شود.

درآمد حاصل از فروش انشعابات صرف توسعه طرح‌های فاضلاب می‌شود

عبدالرضا خلیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک بر لزوم درآمد حاصل از پیش فروش انشعابات فاضلاب هر شهر برای توسعه تاسیسات فاضلاب همان شهر تاکید کرد.

وی اظهار داشت: پس از مشخص شدن مناطقی که نیاز به اجرای شبکه جمع‌آوری فاضلاب دارند، انشعابات فاضلاب پیش فروش و درآمد حاصل از آن صرف توسعه و اجرای طرح‌های فاضلاب در همان شهر می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی، پیگیری مطالبات در حوزه خدمات مشترکین، آموزش تخصصی مسئولان امور مشترکین و فرهنگ‌سازی در راستای کنترل و صرفه‌جویی در مصرف آب توسط مشترکین را از جمله سیاست‌های مهم شرکت در حوزه خدمات مشترکین و درآمد عنوان کرد.

خلیلی همچنین با اشاره به اعتبارات تخصیص یافته از محل خشکسالی‌های اخیر تاکید کرد: مدیران شهرها باید با هماهنگی فرمانداران شهرستان‌ها، مشکلات و مسائل مربوط به خشکسالی‌های اخیر و اثرات آن بر منابع آبی را در هر شهر انعکاس و از محل این اعتبارات استفاده کنند.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول