اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم خبر داد

برخورداری تمام واحد‌های مسکونی مسکن مهر از انشعاب آب

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم گفت: تاکنون 17 هزار واحد مسکونی در پروژه مسکن مهر قم افتتاح شده است که تمام این واحد‌ها از انشعاب آب برخوردار شده‌اند.

برخورداری تمام واحد‌های مسکونی مسکن مهر از انشعاب آب

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، عبدالحمید توکلی‌بینا در بازدید مشاور وزیر نیرو و مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت نیرو از بخشی از واحد‌های شرکت آب و فاضلاب قم با اشاره به اینکه آب قم از چهار منبع سرشاخه‌های دز، چاه‌های سطح شهر، چاه‌های علی‌آباد و سد 15 خرداد تامین می‌شود اظهار داشت: در حال حاضر با توجه به حجم پایین آب سد 15 خرداد هیچ‌گونه برداشتی از آب این سد نمی‌شود.

وی اضافه کرد: هم‌اکنون 58 درصد آب قم از سرشاخه‌های دز و مابقی از منابع زیرزمینی تامین می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم با بیان اینکه تصفیه‌خانه اصلی و فوری اضطراری قم توان تصفیه 3 هزار و 100 لیتر آب در ثانیه را دارد خاطر نشان کرد: ساخت یک تصفیه خانه فوری و اضطراری دیگر با ظرفیت 600 لیتر در ثانیه در دست اجرا است که 40 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی با بیان اینکه برای مدیریت بخش‌های مختلف شرکت یک شبکه عصبی طراحی کردیم ابراز داشت: این شبکه عصبی توانسته در بخش تولید آب، بخش مالی و مرکز 122 کمک شایانی در مدیریت و برنامه‌ریزی داشته باشد.

توکلی‌بینا همچنین با اشاره به اینکه برای نخستین بار در کشور سیستم تله‌متری در قم اجرا شده است تصریح کرد: امسال در سومین سال اجرای این پروژه، صددرصد فشارشکن‌های سطح شهر به صورت هوشمند و از راه دور کنترل می‌شوند.

وی با اشاره به اجرای پروژه‌های مختلف آب و فاضلاب در مسکن مهر قم اظهار داشت: با تاکیدات استاندار قم، شرکت آب و فاضلاب استان، آبرسانی به مسکن مهر را جزو اولویت‌های نخست خود قرار داده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم افزود: تاکنون 17 هزار واحد مسکونی در پروژه مسکن مهر قم افتتاح شده است که تمام این واحد‌ها از انشعاب آب برخوردار شده‌اند.

وی همچنین با اشاره به اقدامات آبفای قم برای تشویق مردم برای پرداخت غیر حضوری قبوض آب اظهار داشت: در حالی که در دو سال گذشته تنها 17 درصد قبوض آب در قم به صورت غیر حضوری پرداخت می‌شد این میزان هم‌اکنون به بیش از 58 درصد رسیده است.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول