اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال جاری محقق می‌شود

تأمین زیرساخت‌ها برای نصب انشعابات آب و فاضلاب مسکن مهر خراسان‌جنوبی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری خراسان‌جنوبی از تأمین زیرساخت‌های لازم برای نصب انشعابات آب و فاضلاب مسکن مهر در سال جاری خبر داد.

تأمین زیرساخت‌ها برای نصب انشعابات آب و فاضلاب مسکن مهر خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری خراسان‌جنوبی، سید مجتبی عراقی‌زاده اظهار داشت: تمام موفقیت‌های شرکت در سال گذشته نتیجه و بازتاب ارتباطات صمیمانه بین همکاران بود.

وی موفقیت‌های شرکت را ناشی از همدلی بین همکاران مجموعه و ارتباطات صمیمانه خواند و تأکید کرد: مهم‌ترین سرمایه شرکت منابع‌انسانی کارآمد، همدل و متخصص آن است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری خراسان‌جنوبی با تکیه بر اینکه نسبت تعداد نیروهای فعال در شرکت به حجم فعالیت‌هایی که صورت می‌گیرد بسیار کمتر است، خاطرنشان کرد: توفیق‌های حاصل شده به این دلیل است که کارکنان نسبت به این مجموعه احساس تعلق دارند.

عراقی‌زاده سال 91 را اواخر فعالیت دولت دهم و آغاز مجلس نهم خواند و تصریح کرد: مهم‌ترین پروژه‌ای که برای این سال در دستور کار شرکت قرار دارد بحث تأمین زیرساخت‌های لازم برای نصب انشعابات آب و فاضلاب مسکن مهر است.

وی در ادامه به بحث ادغام شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی اشاره کرد و گفت: اگرچه این ادغام، بهترین شکل کار است اما همه باید با آمادگی کامل طوری برنامه‌ریزی کنیم که در صورت تحقق موضوع روند انجام کارها کند نشود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری خراسان‌جنوبی از مزایای این ادغام را فراهم شدن زمینه استفاده از منابع مشترک و پرهیز از موازی‌کاری و هدر رفتن سرمایه عنوان کردو با اشاره به توقف احتمالی برنامه‌ها در نقطه تلاقی و ادغام دو شرکت تأکید کرد: با توجه به کارنامه موفق شرکت و با وجود نیروهای علمی و متخصص جای هیچ نگرانی نیست و ما خواهیم توانست این نقطه بحرانی را به خوبی پشت سر بگذاریم فقط کافی است از همین الان به فکر آن روز باشیم و بدانیم این ادغام به نفع شرکت است.

عراقی‌زاده همچنین اخذ گواهینامه ISO را عاملی برای تشویق مجموعه به رعایت نظم بیشتر خواند و افزود: در شرکتی که بالاترین درجه حرفه‌ای را دارد، آموزش نیروهای آن می‌تواند در توسعه موفقیت‌ها نقش عمده‌ای را ایفا کند.

وی از نشانه‌ها و علایم ظرفیت بالای مجموعه به انعقاد قراردادها و موافقت‌نامه‌های عمرانی به صورت پنج ساله اشاره کرد و گفت: این شرکت نخستین دستگاهی است که توانست در راستای پیاده‌سازی نظام مهندسی ارزش و کنترل پروژه موافقت‌نامه‌های عمرانی خود را به صورت پنج ساله منعقد کند.

وی گفت: خراسان‌جنوبی تنها استانی است که سامانه تله‌متری در تمام شهرهای آن راه‌اندازی شده و ما در راستای مدیریت مصرف به عنوان مهم‌ترین مبحث به دنبال راه‌اندازی مرکز دیسپاچینگ آن هم هستیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری خراسان‌جنوبی دو برنامه دیگر در دستور کار شرکت را واگذاری خدمات به دفاتر پیشخوان دولت و طرح قرائت شش ماهه کنتورها عنوان کرد و یادآور شد: طرح قرائت شش ماهه کنتور در استان خراسان‌جنوبی برای نخستین بار در سطح کشور اتفاق افتاده است.

انتهای پیام/ح30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول