اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل آبفار کهگیلویه و بویراحمد:

انشعاب آب هیچ مددجویی به علت بدهکاری قطع نشده است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آبفار کهگیلویه و بویراحمد از برطرف شدن مشکل تامین آب مجتمع فرهنگی تربیتی کمیته امداد در دهنو خبر داد و گفت: در راستای حمایت از نیازمندان، انشعاب هیچ مددجویی برای عدم پرداخت آب‌بها قطع نمی‌شود.

انشعاب آب هیچ مددجویی به علت بدهکاری قطع نشده است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سجاد رستگار صبح امروز در نشستی مشترک با مدیرکل کمیته امداد این استان اظهار داشت: خدمت‌رسانی به مناطق روستایی یکی از دغدغه‌های شرکت آب و فاضلاب روستایی است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: شرکت آب و فاضلاب روستایی در راستای حمایت از محرومان و مددجویان، آن‌ها را از پرداخت حق انشعاب آب و فاضلاب معاف کرده است.

رستگار ادامه داد: : کمیته امداد برای خدمت به محرومان و نیازمندان جایگاه بسیار مقدسی را در میان مردم و نظام اسلامی دارد.

وی، خدمت‌رسانی به محرومان را افتخار دانست و گفت: کارهای کمیته امداد بیشتر ذخیره‌ای هستند برای آخرت و این افتخاری بزرگ است.

 

* انشعاب هیچ مددجویی به‌دلیل عدم پرداخت آب‌بها قطع نمی‌شود

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ضرورت حمایت از نیازمندان و همکاری با کمیته امداد گفت: انشعاب هیچ مددجویی به‌دلیل عدم پرداخت آب‌بها قطع نمی‌شود.

وی تصریح کرد: همه تلاش خود را به‌کار می‌بندیم تا مشکل تامین آب مجتمع فرهنگی تربیتی کمیته امداد در منطقه دهنو برطرف شود.

رستگار اضافه کرد: به زودی پروژه آب‌رسانی به این مجتمع فرهنگی تربیتی شروع می‌شود.

وی، مدارا با افراد نیازمند و ندار و همچنین رعایت حرمت افراد را از دغدغه‌های کارکنان این شرکت دانست.

 

* شرکت‌های خدمت‌رسان کمیته امداد را در کمک به مددجویان یاری کنند

مدیرکل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست گفت:‌ این نهاد به تنهایی نمی‌تواند همه مشکلات و نیازهای مددجویان را برطرف کند.

عبدالمجید فرهادی بیان داشت: به همین منظور و برای تکمیل خدمات به جامعه هدف خود ناچاریم از توان دیگر ادارات و نهادها بهره ‌گیریم.

وی با تقدیر از خدمات آب و فاضلاب روستایی به مددجویان ادامه داد:‌ بسیاری از روستانشینان این استان افراد تحت حمایت کمیته امداد هستند که لازم است خدمات‌رسانی به آن‌ها به شکل بهتر و با کمترین هزینه ممکن انجام گیرد.

فرهادی تصریح کرد: تامین آب مجتمع‌های فرهنگی و تربیتی کمیته امداد یکی از خواسته‌های این نهاد از شرکت آب و فاضلاب است که امید است با همکاری شرکت آب و فاضلاب زمینه بهره‌مندی دانش‌‌آموزان و دانشجویان از خدمات فرهنگی این نهاد فراهم شود.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول