اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل کمبود فضاهای آموزشی

مردم غرق‌آباد به ساوه مهاجرت می‌کنند

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر غرق‌آباد گفت: کمبود فضای آموزشی در شهر و عدم تکمیل مدرسه آزادی بعد از گذشت چندین سال موجب نارضایتی و مهاجرت مردم از این شهر به شهرهای اطراف ساوه شده است.

مردم غرق‌آباد به ساوه مهاجرت می‌کنند

ابوالفضل باباشلو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: بیش از سه سال است که مدرسه آزادی غرق‌آباد به بهانه بازسازی، تخریب اما هنوز با گذشت چندین سال به صورت نیمه کاره رها مانده است.

وی تصریح کرد: علیرغم پیگیری‌ها و مکاتبات صورت گرفته متاسفانه تاکنون هیچ اقدامی برای تکمیل این پروژه صورت نگرفته که این مسئله موجب نارضایتی مردم شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر غرق‌آباد با بیان اینکه تکمیل این پروژه نیازمند تزریق به موقع اعتبارات است ادامه داد: مسئولان شهرستان به ویژه فرماندار چندین‌بار از نزدیک از این پروژه بازدید کرده و به صورت مستقیم در جریان مشکلات مالی این پروژه قرار گرفتند، که می‌طلبید اعتبارات لازم برای تکمیل این پروژه را تامین کنند که تا این لحظه اقدامی صورت نگرفته است.

باباشلو گفت: در حال حاضر تنها یک مدرسه ابتدایی در غرق‌آباد وجود دارد که به صورت دو شیفته دانش‌آموزان دختر و پسر در این مدرسه حضور می‌یابند.

وی خاطر نشان ساخت: در این مدرسه 14 کلاس ابتدایی در شیفت پسران و به همین میزان کلاس در شیفت دختران وجود دارد که هر کلاس حجم بسیار بالایی از دانش‌آموزان را در خود جای داده‌اند که این مسئله موجب کاهش بهره‌وری می‌شود.

رئیس شورای اسلامی غرق‌آباد گفت: کمبود فضای آموزشی به ویژه در مقطع ابتدایی موجب نارضایتی و دغدغه اصلی اکثر خانواده‌ها شده است، به طوری که شاهدیم تعداد قابل توجهی از خانواده‌ها به دلیل همین مشکلات از این شهر مهاجرت کرده و به شهرهای اطراف می‌روند.

باباشلو با اشاره به طرح جدید 6-3-3 افزود: با توجه به اجرای این طرح در سال تحصیلی آینده و اضافه شدن یک کلاس دیگر به مقطع ابتدایی مشکلات حادتری در پیش‌روی مردم است که می‌طلبد مسئولان هر چه سریع‌تر برای آن چاره‌اندیشی کنند.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول