اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علمی ـ کاربردی مرکز ورامین:

شهرداری ساختمان جدید را در اختیار دانشگاه قرار دهد

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علمی ـ کاربردی مرکز ورامین با اشاره به کمبود فضای موجود آموزشی در این دانشگاه از شهرداری خواست هرچه سریع‌تر ساختمان جدید را در اختیار دانشگاه علمی ـ کاربردی قرار دهد.

شهرداری ساختمان جدید را در اختیار دانشگاه قرار دهد
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، ظهر امروز منصور بنی‌عامر که به عنوان سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه ورامین سخن می‌گفت با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و نیز ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) اظهار داشت: طبق فرمایش امام ششم شیعیان جهان مکانی که در آن دانش‌آموخته می‌شود، مقدس است چراکه فرشتگان در آن حضور دارند.
رئیس دانشگاه علمی ـ کاربردی شهرداری ورامین به فرمایشی از امام راحل در مورد دانشگاه اشاره کرد و افزود: امام دانشگاه را مبدا همه تحولات جامعه دانستند و دانشگاه خوب را عامل سعادت یک ملت معرفی کردند، معمار کبیر انقلاب همواره بر اسلامی شدن دانشگاه‌ها تاکید داشتند و نسبت به وابستگی فرهنگی دانشگاه به غرب هشدار دادند.
این مسئول در ادامه دانشگاه را طبق فرمایش مقام معظم رهبری همه چیز یک کشور و دانشجو را تضمین کننده فردای جامعه خواند و گفت: دانشگاه علمی کاربردی در سال ۷۳ در کشور ما تاسیس شد و مرکز ورامین در سال ۸۸ به همت شهرداری و شورای شهر و حمایت‌های امام جمعه عزیز با پذیرش ۱۴۸ دانشجو در دو رشته فناوری اطلاعات و معماری راه‌اندازی شد.
وی ادامه داد: امروز چهار رشته بازیافت، حسابداری، امور فرهنگی و حقوق نیز به رشته‌های ما افزوده شده و مسئولان این دانشگاه همواره با نصب‌العین قرار دادن فرمایشات امام راحل و مقام معظم رهبری توجه ویژه به مسائل علمی و فرهنگی داشته‌اند.
بنی‌عامر تصریح کرد: بخش قابل توجهی از بودجه دانشگاه علمی کاربردی ورامین صرف فعالیت‌های فرهنگی می‌شود که از جمله آن برگزاری همایش ملی ۱۵ خرداد با همکاری دانشگاه آزاد و نیز برگزاری همایش فرقه‌های نوظهور با همکاری حوزه علمیه کوثر (س) و دانشگاه آزاد در ۲۷ آذر ماه سال ‌جاری است.
وی اجرای طرح تفکیک جنسیتی در دانشگاه مذکور را از موفق‌ترین طرح‌های فرهنگی مرکز دانست و گفت: عموم مردم و اکثریت قاطع دانشجویان از اجرای این طرح رضایت دارند، بنده از خبرنگاران تقاضامندم در ارتباط با اسلامی بودن و فضای معنوی و قداست این مرکز دانشگاهی در مقایسه با دیگر مراکز بررسی کرده و اطلاع‌رسانی کنند.
رئیس دانشگاه علمی ـ کاربردی مرکز ورامین جذب اساتید دارای سطح بالای علمی، مومن، متعهد و انقلابی را از دیگر نقاط قوت این مرکز و تامین کننده وجهه علمی آن خواند و گفت: در این مرکز با هزینه بیش از دیگر دانشگاه‌های غیر دولتی اساتید برتر جذب شده‌اند.
وی سپس کمبود فضای آموزشی را از مشکلات جدی دانشگاه مذکور عنوان کرد و گفت: ساختمان از مسائل مهم است که ما در مورد آن ضعف داریم، البته ساختمانی به همت شهرداری و شورای شهر برای این مرکز در میدان ورودی شهر در حال ساخت است و حتی تابلوی دانشگاه نیز نصب شده و از شهرداری می‌خواهم این ساختمان را هرچه سریع‌تر در اختیار دانشگاه قرار دهد تا بتوانیم نسبت به جذب دانشجوی بیشتر و ارتقای سطح علمی و مقاطع تحصیلی بالاتر اقدام کنیم.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول