اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قزوین:

برنامه‌های آموزش شهروندی ویژه بانوان شهر قزوین اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قزوین گفت: برنامه‌های متنوع آموزش شهروندی ویژه بانوان شهر قزوین طی 14 دوره کلاس آموزشی به صورت رایگان اجرا می‌شود.

برنامه‌های آموزش شهروندی ویژه بانوان شهر قزوین اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از اداره روابط عمومی شهرداری قزوین، سیدمهدی کاظمی با بیان اینکه برنامه‌های واحد آموزش این سازمان در سال جاری در سه بخش آموزش شهروندی، آموزش پرسنل و آموزش پیمانکاران برنامه‌ریزی شده است، افزود: آموزش‌های شهروندی با رویکرد ارتقای فرهنگ نگه‌داری از فضای سبز به مخاطبان انجام می‌شود که با این رویکرد می‌توان به تدریج فرهنگ پاسداشت فضای سبز را به فرهنگ عمومی تبدیل کرد.

وی با اعلام اینکه در مرحله نخست این برنامه‌ها، 14 دوره کلاس آموزشی ویژه بانوان در دو نوبت صبح و بعد از ظهر در بوستان بانوان شهر قزوین برگزار می‌شود، بیان کرد: پرورش گیاهان آپارتمانی، آموزش فضای سبز خانگی، پرورش گل‌های فصلی، آموزش بیماری‌ها و آفات گیاهان زینتی و آپارتمانی، کاشت و پرورش سبزی و صیفی‌جات از جمله عناوین کلاس‌های آموزشی است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز، پرورش زعفران، پیوند درختان میوه، پرورش کاکتوس و قارچ‌های خوراکی، آموزش تراریوم، هیدروپونیک (کاشت گوجه، خیار و توت فرنگی)، ورمی کمپوست و پرورش آلوءورا را از دیگر عناوین کلاس‌های آموزشی عنوان کرد و گفت: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و شرکت در کلاس‌ها می‌توانند با شماره تلفن‌های 2227006 و 2228048 واحد آموزش سازمان تماس بگیرند.

انتهای پیام/ر30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول