اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بازدید از منطقه عشایری زیرکوه مطرح شد

کمبود فضای آموزشی و بهداشتی مهم‌ترین مشکل دانش‌آموزان عشایر

خبرگزاری فارس: رئیس اداره امور عشایر قاینات کمبود فضای آموزشی و بهداشتی را مهم‌ترین مشکل دانش‌آموزان عشایر منطقه زیرکوه قاین عنوان کرد.

کمبود فضای آموزشی و بهداشتی مهم‌ترین مشکل دانش‌آموزان عشایر

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سید علی نوربخش پیش از ظهر امروز در بازدید از کلاس درس دانش‌آموزان عشایر زیرکوه قاینات اظهار داشت: این کلاس در یک کانکس 4*3 است که 22 دانش آموز از پنج پایه در آن مشغول به تحصیل هستند.

وی تصریح کرد: کمبود فضای آموزشی و بهداشتی از مهم‌ترین مشکلات دانش‌آموزان این منطقه است که اداره آموزش و پرورش عشایر استان باید در راستای برطرف کردن مشکلات این دانش‌آموزان تلاش کند.

امام جمعه زیرکوه نیز با بیان اینکه وجود عشایر در مناطق مرزی، ایجاد امنیت پایدار را به دنبال دارد، تصریح کرد: باید برای حضور این قشر از جامعه در این مناطق ارزش قائل شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا رجایی با اشاره به اینکه باید قول‌های مسئولان به شکل صحیح و مناسب عملی شود و در راستای حل مشکلات اقشار مختلف جامعه و به ویژه جامعه عشایری تلاش شود، افزود: با توجه به اینکه خداوند زمین را برای استفاده انسان آفریده برای آباد ساختن آن نیز راهکارهایی به وجود آورده که باید با استفاده از آن‌ها در راستای آبادسازی مناطق عشایری تلاش شود.

وی با بیان اینکه با الگوگیری از زندگی اهل بیت هیچ‌گونه مشکلی در جامعه وجود نخواهد داشت، یادآور شد: امیدواریم شاهد رفع مشکلات عشایر به عنوان یک قشر زحمتکش و بی‌منت جامعه از طرف مسئولان باشیم.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول