اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با افتتاح پروژه‌های جدید؛

70 درصد کمبود فضای آموزشی سرعین حل شد

خبرگزاری فارس: سرپرست مدیریت آموزش و پرورش شهرستان سرعین گفت: ‌با افتتاح پروژه‌های جدید آموزشی و پرورشی بیش از 70 درصد از مشکلات کمبود فضاهای آموزشی و پرورشی سرعین حل شده است

70 درصد کمبود فضای آموزشی سرعین حل شد
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، غلامعلی یوسفی صبح امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش  شهر سرعین اظهار داشت: با بهره‌برداری از پروژه‌های جدید آموزشی در شهرستان سرعین دانش‌آموزان و معلمان در یک فضای مطلوب در ساخت آموزش و پرورش مشغول فعالیت خواهند شد.
این مسئول ادامه داد: در ایام تابستان و بعد از برگزاری امتحانات خرداد ماه شاهد تشکیل کلاس‌های تقویتی و اجرای طرح اسکان میهمانان فرهنگی بودیم و در این ایام تکمیل پروژه‌های نیمه تمام آموزشی و پرورشی را به جد پیگیری کردیم.
سرپرست مدیریت آموزش و پرورش شهرستان سرعین بیان داشت: با یک نوبته‌شدن مدارس بسیاری از اهداف آموزشی و پرورشی ما محقق می‌شود و در شیفت بعد از ظهر می‌توانیم برنامه‌های آموزشی، تربیتی و قرآنی را بهتر انجام دهیم.
یوسفی در بخش دیگری از سخنان خود از اختصاص 580 میلیون تومان اعتبار به حوزه آموزش و پرورش  در فضل آموزشی فرهنگی و تربیت بدنی سرعین خبر داد.
این مسئول بیان داشت:‌ از مدیران و معاونان خواسته‌ایم در زیباسازی مدارس و مهیا کردن فضای با نشاط و شاداب سازی آن برای حضور دانش‌آموزان و معلمان تلاش کرده و با به صدا درآوردن زنگ شکوفه‌ها، جوانه‌ها، مهر و مقاومت به مناسبت هفته دفاع مقدس به پیشواز سال تحصیلی بروند.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در ادامه این جلسه برنامه‌های بسیج دانش‌آموزی و فرهنگی در سال جدید تشریح و رایزنی‌های مختلف برای بازگشایی مناسب مدارس در شهرستان سرعین و رفع برخی از نواقص‌ها در آغاز سال تحصیلی انجام شد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول