اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار لنده عنوان کرد

مشکلات شهر لنده برای استقرار شیفت همه مدارس در تایم صبح

خبرگزاری فارس: بخشدار لنده با بیان این‌که 22 واحد آموزشی این شهر به دلیل کمبود فضای آموزشی تنها از 11 فضای آموزشی استفاده می‌کنند، گفت: استقرار شیفت همه مدارس شهر لنده در تایم صبح امکان‌پذیر نیست.

مشکلات شهر لنده برای استقرار شیفت همه مدارس در تایم صبح

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، حمیدرضا جمالی صبح امروز در جمع اصحاب رسانه این بخش با اشاره به نزدیک شدن به هفته معلم اظهار داشت: تعلیم و تعلم از شئون الهی بوده که خداوند متعال این موهبت را به پیامبران و اولیای پاک خویش ارزانی کرده تا مسیر هدایت را به بشر بیاموزند و چنین شد که تعلیم و تعلم به صورت سنت حسنه آفرینش درآمده است.

وی افزود: انسان نیز با پذیرش این مسئولیت، نام خویش را در این گروه و در قالب واژه مقدس «معلم» ثبت کرده تا ایمان را بر لوح جان و ضمیرهای پاک حک و ندای فطرت را به گوش همگان رسانده و سیاهی جهل را از دل‌ها زدوده و زلال دانایی را در روان بشر جاری سازد.

رئیس شورای آموزش و پرورش لنده گفت: دغدغه معلم همیشه چرخش حیات بشر بر مدار ارزش‌ها و کرامت انسانی به همراه شناخت خدا، مکتب و دین است تا هیچ بیگانه‌ای مجال تجاوز به فرهنگ ارزشی دین و میهن را نداشته باشد.

جمالی با بیان اینکه در این مسیر خطیر، بزرگانی گام نهاده‌اند که نامشان بر تارک زمان می‌درخشد، تصریح کرد: علامه شهید مرتضی مطهری از همین طایفه مقدس بوده که در سنگر تعلیم و تعلم به قله‌های رفیعی دست یافت تا آنجا که معمار انقلاب اسلامی که خود معلمی بزرگ است همه آثارش را مفید می‌داند و بهره‌برداری از آن‌ها را سفارش می‌کند.

وی افزود: در راستای تکریم ساحت مقدس معلمان و فرهنگیان بخش لنده هشت نفر از معلمان نمونه این بخش در جلسه نمادین گرامیداشت مقام معلم که به همت ستاد بزرگداشت مقام معلم با همراهی و همکاری مردم و مسئولان انجام می‌شود، مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

بخشدار لنده در ادامه به طرح 3-3-6 و استقرار تمام مقاطع تحصیلی در یک تایم ثابت (تایم صبح) اشاره و تصریح کرد: اجرای این طرح به دلیل مشکلات و کمبود فضای آموزشی و نیروی انسانی در شهر لنده عملاً امکان‌پذیر نیست.

وی افزود: هم‌اکنون در سطح شهر لنده 22 واحد آموزشی وجود دارد که از 11 فضای آموزشی استفاده می‌کنند.

رئیس شورای آموزش و پرورش لنده گفت: برای مرتفع شدن مشکلات اجرای این طرح در سطح شهر لنده ابتدا باید زیرساخت‌های لازم این طرح از جمله ساخت فضای آموزشی برطرف شود که برای این مهم اداره منابع طبیعی باید با هماهنگی مسئولان استانی اراضی مناسب جهت واگذاری به آموزش و پرورش را شناسایی و در اختیار آن‌ها قرار دهد تا در آینده بتوانیم این مشکل را برطرف کنیم.

جمالی در ادامه از نمایندگی نوسازی مدارس خواست قبل از احداث فضاهای جدید نسبت به اخذ پروانه ساخت از شهرداری اقدام کنند.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول