اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش و پرورش جم:

شهرستان جم با کمبود 20 فضای آموزشی مواجه است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش جم گفت: شهرستان جم با کمبود 20 فضای آموزشی مواجه است.

شهرستان جم با کمبود 20 فضای آموزشی مواجه است
به گزارش خبرگزاری فارس از جم، حسین اسکندری بعد از ظهر امروز در بازدید از مدارس جم اظهار داشت: آموزش و پرورش از مهم‌ترین نهادها در کشور است و تمام خانواده‌ها به نوعی با این نهاد ارتباط دارند.
وی افزود: در نظام مقدس جمهوری اسلامی اهمیت زیادی به تعلیم و تربیت داده می‌شود و در دولت نهم و دهم شاهد ارتقای سطح کیفی تحصیل در مدارس هستیم.
رئیس اداره آموزش و پرورش جم با بیان اینکه جم با کمبود 20 فضای آموزشی مواجه است خاطرنشان کرد: این شهرستان در شرایط کنونی با کمبود 20 واحد فضای آموزشی مواجه است و از طرفی براساس اعلام نوسازی مدارس دارای 20 واحد تخریبی است که باید بازسازی و مرمت شود.
اسکندری تصریح کرد: هم‌اکنون و در حالی که چند روز از آغاز سال تحصیلی گذشته، دو واحد به صورت کانکس و دو واحد نیز بدون دیوارکشی در سطح شهرستان جم داریم که در سطح استان بوشهر کم‌نظیر است.
وی اضافه کرد: آموزش و پرورش شهرستان جم در بین مناطق 17 گانه این استان از لحاظ اعتبار جز فقیرترین ادارات است و این در حالی است که امسال 1200میلیارد تومان اعتبار ویژه تخریب و نوسازی مدارس از طرف مجلس در اختیار این سازمان قرار داده شده و حتی یک ریال هم به این شهرستان اختصاص پیدا نکرده است.
اسکندری با بیان اینکه 40 درصد مدارس جم از برگزاری کلاس در نوبت صبح محروم هستند یادآور شد: به دلیل کمبود فضای آموزشی در سطح شهرستان جم فقط 60 درصد از مدارس این شهرستان بر اساس سیاست‌های آموزش و پرورش در نوبت صبح ساماندهی شده و حدود 40 درصد مدارس شهرستان جم از این مهم محروم هستند.
رئیس اداره آموزش و پرورش جم از حضور حدود 9000 دانش‌آموز در جم خبر داد و گفت: در سال تحصیلی جدید تعداد 8 هزار و 994 دانش‌آموز در 104 واحد آموزشی به تحصیل اشتغال دارند که انتظار داریم با مساعدت مسئولان شاهد رشد و تعالی این شهرستان باشیم؛ باید دست به دست هم بدهیم و راه را برای رشد و تعالی همه‌جانبه این شهرستان هموار کنیم و هیچ فرصتی را نباید هدر دهیم.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول