اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش و پرورش عسلویه:

آموزش و پرورش عسلویه با کمبود فضای آموزشی روبه‌روست

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش عسلویه گفت: آموزش و پرورش عسلویه با کمبود فضای آموزشی روبه‌روست.

آموزش و پرورش عسلویه با کمبود فضای آموزشی روبه‌روست
به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، اسماعیل احمدی ظهر امروز در نشست شورای آموزش و پرورش عسلویه اظهار داشت: عسلویه از مناطق مهم و تاثیرگذار کشور است و باید برای رشد و توسعه آموزشی در این بندر اهتمام ورزیم.
وی افزود: در سال‌های اخیر برای رشد سطح علمی دانش‌آموزان و کیفیت‌بخشی به سطح تعلیم و تربیت تدابیر لازم اندیشیده شده و با همراهی مسئولان به نتایج خوبی نیز رسیده‌ایم.
رئیس آموزش و پرورش عسلویه با اشاره به اهمیت و نقش سند تحول بنیادین در نظام آموزشی کشور خاطرنشان کرد: یکی از مطالبات و تاکیدات مقام معظم رهبری تربیت دانش‌آموز تراز ایرانی است و از این لحاظ فرهنگیان و معلمان باید مجدانه در روند پیشرفت و به ثمر نشستن سند تحول بنیادین همکاری کنند.
احمدی با بیان اینکه آموزش و پرورش عسلویه با کمبود فضای آموزشی و نیروی انسانی روبروست گفت: کمبود فضاهای آموزشی و کمبود نیروی انسانی مهم‌ترین نیاز و کمبود اداره آموزش و پرورش در اجرای این طرح عظیم و نهادین تحول بنیادین در این منطقه است که انتظار داریم مرتفع شود.
بخشدار عسلویه نیز اظهار داشت: راهکارهای مختلفی در نظام آموزشی کشور طراحی و اجرا شده که تصویب قانون تشکیل شوراهای آموزش و پرورش یکی از مصادیق بارز تغییر و نوآوری در سیستم آموزشی است.
عبدالله نادری بیان کرد: این طرح‌ نتایج بسیار خوبی در روند تمرکز زدایی و تعمیق مشارکت همه‌جانبه مردم و مسئولین محلی در سرنوشت نظام تعلیم و تربیت داشته است.
وی در ادامه تبیین طرح جدید برای والدین و دانش‌آموزان را مورد تاکید قرارداد و افزود: مهندسی افکار عمومی یکی از مهم‌ترین وظایف در راستای ایجاد بستر مناسب برای اجرای طرح جدید آموزشی است و برگزاری جلسات توجیهی برای معلمان و خانواده‌ها می‌تواند نقش اساسی و بنیادینی در بستر سازی و همراهی والدین داشته باشد.
امام جمعه عسلویه نیز در این جلسه با گرامی‌داشت هفته شورای آموزش و پرورش بیان کرد: آموزش و پرورش یک نهاد مهم تاثیرگذار است و تقریبا تمام خانواده‌ها به نوعی با این نهاد ارتباط دارند و تقویت این نهاد یک مسئله مهم است.
وی ادامه داد: شورا نماد مردم‌سالاری است و پیشرفت اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی در گرو توجه به مشارکت و همفکری عمومی است و شوراهای آموزش و پرورش تاکنون موفقیت‌های خوبی داشته‌اند.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول